تحصیل در رشته مهندسی زیست پزشکی در روسیه

روسیه، همراه با کشورهای اروپایی دیگر، از دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته مهندسی زیست پزشکی و بیوانفورماتیک استقبال می‌کند. شما می‌توانید یک مدرک تخصصی و یا کارشناسی ارشد در این رشته در تعدادی از دانشگاه‌های روسیه در یک پروژه تحصیلی دریافت کنید و اقدامات لازم را برای تحصیل در روسیه به عمل آورید.

 

کجا در رشته مهندسی زیست پزشکی تحصیل کنید

شما می‌توانید در رشته مهندسی زیست پزشکی در SibFU، IKBFU، I.M.Sechenov اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو و سایر دانشگاه‌ها تحصیل کنید. برنامه‌های تحصیلی در رشته مهندسی زیست پزشکی و بیوانفورماتیک همچنین به زبان انگلیسی در دانشگاه فدرال سیبری ارائه شده است. برای پذیرش در این دوره، ارائه مدرک زبان انگلیسی مورد نیاز است.

دانشگاه‌های دیگر برنامه‌های خود را به زبان روسی ارائه می‌دهند. برای دریافت آموزش در رشته مهندسی زیست پزشکی در مسکو، Tyumen یا Kaliningrad، دانش آموزانی که به اندازه کافی به زبان روسی مسلط نیستند، باید در یک دوره آماده سازی زبان شرکت کنند.

 

دوره‌های آمادگی برای برنامه‌های مهندسی زیست پزشکی

تمام دانشگاه‌های بزرگ روسیه دارای دپارتمان آماده سازی برای متقاضیان بین المللی هستند. در طول این دوره‌های آماده سازی، دانشجویان آینده، مهارت‌های زبانی و قوانین اولیه برای موفقیت در امتحانات را به دست می‌آورند. شما ممکن است علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های زیر باشید:

  • دوره‌های قبل از آموزش MSMU برای برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد. برای افراد دارای مدرک اولیه، این دوره 10 ماه طول می‌کشد و برای مدرک کارشناسی ارشد به مدت 5 ماه ادامه می‌یابد. این برنامه‌ها به زبان روسی بوده، بنابراین شما باید قبلا در یک دوره زبان شرکت کرده باشید.
  • IKBFU ارائه دهنده دوره‌های پیچیده برای مدرک لیسانس برای خارجیان با مهارت‌های روسی است. متقاضیان می‌توانند گرایش – تکنیک، مهارت‌های پزشکی، انسانی یا سایر مواردی که برای ثبت نام نیاز دارند را انتخاب کنند. زبان روسی را باید به طور اجباری با سطح کافی برای ارائه درخواست برای مرحله کارشناسی یاد بگیرید. کلاس‌ها در ماه آوریل یا اکتبر شروع می‌شوند، شما می‌توانید بعدا در دوره TORFL شرکت کنید. شهریه تحصیلی 1800 دلار در سال است.

همانند برنامه‌های آموزشی اصلی، آنها نیز 5 سال طول می‌کشند و با درجه تخصصی در علوم زیست شناسی UT یا سیستم‌های اطلاعات پزشکی FEFU و غیره شروع می‌شوند. همچنین می‌توانید دوره کارشناسی را در دانشکده داروسازی MSMU انتخاب کنید. طول دوره‌های مربوطه 4 تا 6 سال است (بسته به گرایش). بسته به نوع برنامه، دانش آموزان در تحقیقات و ساخت و ساز بیوشیمی، تحقیق مواد و ایمنی، تعمیرات، کامپیوتر، تحقیق ژنتیکی، حفاظت از سلامت و اشکال جدید دارو شرکت کرده و دانش کافی را دریافت می‌کنند.

مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی زیست پزشکی در دانشگاه فدرال سیبری در شهر کراسنویارسک ارائه شده است؛ دوره کامل دو سال طول می‌کشد. این کمک می‌کند تا قابلیت کافی را برای دریافت درجه حرفه‌ای با مهارت بالا دریافت کنید. فارغ التحصیلان مدرک مهندسی، مهندس پزشکی یا مدرک تخصصی زیست شناسی دریافت می‌کنند. شرایط و قوانین تحصیل را در داخل سایت دانشگاه انتخاب شده می‌توانید پیدا کنید.

 

شهریه تحصیل و شرایط

هزینه تحصیل بستگی به وضعیت دانشگاه، برنامه ارائه شده و مدت دوره دارد. درخواست متقاضیان بین المللی از کشورهای مستقل مشترک المنافع می‌تواند یک بورس تحصیلی دریافت کرده و دوره‌ای را به صورت رایگان از طریق درخواست به سازمان‌های دولتی در فدراسیون دولتی روسیه تکمیل کنند.

هزینه‌های تحصیل برای دانش آموزانی که بر اساس یک قرارداد مالی وارد دانشگاه می‌شوند، به شرح زیر است:

  • برنامه‌های تحصیلات تکمیلی از 1200 دلار؛
  • برنامه‌های کارشناسی ارشد از 1400 دلار شروع می‌شود.

برای دریافت اطلاعات و همه برنامه‌ها و شرایط، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان اطلاعاتی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهند. شما می‌توانید با تماس با یک موسسه اعزام دانشجو به روسیه مانند فرداد دانش به راحتی اطلاعاتی به دست آورید و در این رشته تحصیل کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx