تحصیل در رشته مهندسی برق در روسیه

دانشگاه‌های روسیه به طور سنتی برای سطح بالای آموزش در رشته‌های فنی شناخته می‌شوند. رشته‌های مهندسی برق توسط بسیاری از دانشگاه‌ها ارائه شده و شامل گرایش‌های مختلف – الکترونیک، رادیو، سیستم‌های مخابراتی، میکرو و نانو الکترونیک است.

دانشجویان بین المللی می‌توانند در هر یک از گرایش‌های تحصیلی برق آموزش ببینند و تحصیلات فنی خود را در دانشگاه‌های پایتخت یا مناطق دیگر که این برنامه‌ها را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا تحصیلات تکمیلی ارائه می‌دهند، دنبال کنند. اگر شما نیاز به مشاوره تحصیل در خارج از کشور داشته باشید کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا دید بهتری از شرایط تحصیل در روسیه به دست آورید.

 

دانشگاه‌های فنی در روسیه

تحصیل در رشته‌های فنی تقریبا در تمام دانشگاه‌های روسیه انجام می‌شود. دانشجویان بین المللی می‌توانند یکی از موارد زیر را انتخاب کنند:

  • طراحی مواد و مهندسی در MEPhI دوره کارشناسی ارشد، به مدت 2 سال، هزینه – 168900 روبل/ 2815 دلار در هر ترم. با تمرکز بر آماده سازی متخصصان با پایه نظری قوی و دانش عملی عمیق در علم مواد راکتور و انرژی‌های تجدید پذیر، تغییرات ساختاری فلزات، کنترل تجهیزات مدرن و غیره. این برنامه دوره‌های فیزیکی و ریاضی اضافی، مطالعات روش‌های تحقیق مواد، آموزش‌های حرفه‌ای و فنی را ارائه می‌دهد. برخی از دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی در دسترس هستند.
  • مهندسی قدرت و مهندسی برق در FEFU دوره کارشناسی، مدت 4 سال، به صورت تمام وقت، 150000 روبل / 2500 دلار در هر سال. گرایش‌های مختلفی وجود دارد: الکتریسیته، سیستم‌های برق و شبکه‌ها، پیشران‌های الکتریکی و اتوماسیون، تجهیزات الکتریکی و اتوماسیون کشتی‌ها.
  • متالورژی منابع ثانویه در MISIS دوره کارشناسی ارشد، تحصیل تمام وقت در یک دوره 4 ساله، شهریه تحصیل 278000 روبل / 4633 دلار در هر سال. این برنامه دانش آموزان را آماده پردازش و بازیافت مواد صنعتی، منابع انرژی دوگانه و تحقیقات مرتبط می‌کند.
  • مهندسی برق و حرارتی در SUSU4 سال تحصیل برای مدرک لیسانس با هزینه تحصیل 142000 روبل / 2360 دلار در هر سال. این مسیر آماده سازی، یک تخصص علمی در کنار مطالعات نظارت عمومی انتقال، ذخیره سازی، انتقال و استفاده از انرژی الکتریکی و اطلاعات الکتریکی است.

بسته به برنامه انتخابی، فارغ التحصیلان دپارتمان‌های فنی یک مدرک دیپلم در رسانه‌های رادیویی الکترونیکی، سیستم‌ها و شبکه‌ها، موبایل و ارتباطات رادیویی، الکترونیک و نانو الکترونیک و سایر حوزه‌ها دریافت خواهند کرد.

 

هزینه تحصیل رشته مهندسی برق در روسیه

هزینه تحصیل در رشته‌های فنی در دانشگاه‌های روسیه متفاوت است:

  • از 2300 تا 2400 دلار در سال – این قیمت‌ها توسط دانشگاه دولتی اورال جنوبی در چلیابینسک، دانشگاه سامرا ارائه می‌شود؛
  • از 4060 تا 4900 دلار در سال در دانشگاه پلی تکنیک تامسك؛
  • تا 5000 دلار در سال در MIPT و سایر دانشگاه‌های پایتخت.

آموزش در بسیاری از برنامه‌ها به زبان‌های انگلیسی و روسی تنظیم شده است. هر یک از دانشگاه‌های روسیه برای متقاضیان بدون مهارت‌های روسی، یک دوره آماده سازی با تمرکز بر موضوعات جامع از موضوعات تخصصی روسی و تخصصی برای تحصیلات آینده آنها ارائه می‌دهد. می‌توانید با هزینه اندک در رشته مورد علاقه خود برای تحصیل در روسیه اقدام نمایید، موقعیت‌های کاری بسیاری را به دست بیاورید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد تیموری
محمد تیموری
2 سال قبل

سلام
وقت عالی بخیر

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx