درباره رشته‌های مهندسی عمران و جامعه شناسی

رشته مهندسی عمران در روسیه

مهندسی عمران یک رشته تحصیلی بسیار محبوب است. تحصیل این رشته در روسیه (به زبان انگلیسی یا روسی) در چندین دانشگاه در مناطق مختلف ارائه می‌شود. در این برنامه آموزشی فارغ التحصیلان قادر به انجام طراحی و ساخت و ساز، تولید فن آوری، تولید و مدیریت، خدمات و عملیات، فعالیت‌های پژوهشی تجربی، کار در شرکت‌های پیشرو طراحی و ساخت و ساز، خواهند بود. شما می‌توانید برای آشنایی با شرایط بورسیه تحصیلی در روسیه با فرداد دانش تماس بگیرید و مشاورین ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

برنامه‌های آموزشی دانشگاهی نیروهای متخصص را در حوزه‌های زیر آموزش می‌دهد

ساخت ساختمان‌ها و سازه‌های منحصر به فرد، ساخت جاده‌ها و راه آهن، طراحی و ساخت خطوط لوله، طراحی و نگهداری سیستم‌های خدماتی و ابزار، طراحی تاسیسات صنعتی، ساخت و ساز ساختمان‌های مسکونی، طراحی و ساخت امکانات ویژه (ایستگاه‌های راه آهن، فرودگاه‌ها، پایانه‌های گمرکی)، ترتیب امکانات انبارداری و پایانه‌های لجستیک.

آموزش‌های تخصصی توسط سازمان‌های زیر ارائه می‌شوند

دانشگاه فدرال امانوئل کانت (ساخت و ساز صنعتی و عمران)، پیتر بزرگ، دانشگاه پلی تکنیک سنت پترزبورگ (مهندسی عمران، توسعه فن آوری ساختمان‌های پایدار با بهره‌وری انرژی بالا)، دانشگاه ایالتی اورال جنوبی (ساخت و ساز عمومی)، دانشگاه دوستی مردمی روسیه (گاز، منابع زیرزمینی، رودخانه، عمران و دیگر انواع مهندسی سازه). فارغ التحصیلان یک مدرک کارشناسی دریافت می‌کنند و می‌توانند تحصیلات خود را در برنامه‌های کارشناسی ارشد یا در مقطع تحصیلات تکمیلی ادامه دهند.

 

چگونه یک دانشجوی عمران شوید؟

پذیرش در رشته مهندسی عمران در صورت پرداخت هزینه شخصی و یا با موفقیت در آزمون‌های پذیرش به طور رایگان، صورت می‌پذیرد. دولت روسیه سالانه یک سهمیه مشخص را برای دانشجویان خارجی در نظر می‌گیرد. بعضی از دانشگاه‌ها آموزش رایگان بدون حمایت‌های دولتی ارائه می‌دهند. برای ورود به دانشگاه، باید در امتحان پذیرش قبول شوید تا امتیازات کافی برای ورود به دانشگاه را کسب کنید و بهتر است تا حدودی به زبان روسی مسلط شوید. دوره‌های آماده سازی برای کمک به دانش آموزان آینده به منظور بهبود سطح زبان و ارتقاء سواد مقدماتی در دسترس بوده که شامل مواردی مانند ریاضی، فیزیک، و غیره است. همچنین می‌توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. برای دریافت اطلاعات در مورد انواع و شرایط تحصیل در روسیه، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

تحصیل در رشته جامعه شناسی در روسیه

تحصیل در رشته جامعه شناسی در روسیه به دانش آموزان خارجی این امکان را می‌دهد تا مدرک دیپلم دریافت کنند که برای استخدام در داخل یا خارج از کشور یک مزیت به حساب می‌آید. جامعه شناسی، الگوهای توسعه جامعه، فرآیندهای تاثیرگذار در آینده، ارتباط میان گروه‌های اجتماعی و ارتباطات و تناقضات بین آنها را بررسی می‌کند.

 

در کجا تحصیل کنید: از مسکو تا ولادی وستوک

حدود 50 برنامه برای تحصیل در رشته جامعه شناسی به طور کلی و در گرایش‌های خاص وجود دارد. مثلا:
جمعیت شناسی، نوآوری و جامعه: علم، فناوری، پزشکی، تجزیه و تحلیل اجتماعی پیچیده، روش‌های کاربردی تجزیه و تحلیل اجتماعی بازار، فن آوری‌های اجتماعی معاصر در کار با جوانان و غیره.

دانشگاه‌هایی که برای دریافت پذیرش توصیه می‌شوند:

دانشکده اقتصاد در مسکو، دانشگاه لاباچفسکی (نیژنی نووگورود)، دانشگاه فدرال خاور دور (ولادیوستوک)، دانشگاه تیومن و غیره

ترکیب نظریه و کاربرد. در برنامه جمعیت شناسی، دانشکده اقتصاد نیروهای متخصص را با دانش گسترده‌ای در زمینه توسعه جمعیت آموزش می‌دهد که با روش تجزیه و تحلیل وضعیت و پیش بینی آشنا هستند و می‌توانند از این دانش در فعالیت‌های خود استفاده کنند. این دوره 2 ساله بوده و تحصیل به زبان روسی است. فارغ التحصیلان می‌توانند در ادارات دولتی و دانشگاهی، در ادارات منابع انسانی، خدمات بازاریابی و مشاوره در روسیه و خارج از کشور کار کنند.

در دانشگاه تیومن دانشجویان لیسانس در رشته جامعه شناسی آموزش داده می‌شوند. مدت زمان تحصیل 4 سال است.

پروفایل‌های آموزشی شامل، جامعه شناسی اقتصادی و تئوری اجتماعی و دانش اجتماعی کاربردی است. پس از مدرک لیسانس، می‌توانید در دوره تحصیلات تکمیلی با گرایش جامعه شناسی اقتصادی و جمعیت شناسی یا ساختار اجتماعی، مؤسسات و فرآیندهای اجتماعی تحصیل کنید.

فهرست کامل برنامه‌ها، محتوای آنها، هزینه تحصیل و شرایط تحصیل را می‌توانید از مشاوران ما دریافت کنید. با مشاوره گرفتن از کارشناسان ما، شما می‌توانید درخواست پذیرش خود را برای دانشگاه مورد نظر خود به راحتی ثبت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx