رشته مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در روسیه

دانشگاه‌ها در روسیه دانشجویان بین المللی زیادی را برای دریافت مدرک پرطرفدار در رشته بسیار حرفه‌ای مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست تشویق می‌کنند. پس از اتمام تحصیل، فارغ التحصیلان بسته به برنامه انتخابی و دوره آموزشی خود مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دریافت می‌کنند. کسانی که مایل به ادامه تحصیل بعد از مقطع کارشناسی ارشد هستند، می‌توانند برای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های مختلف ثبت نام کنند. برنامه دانشگاهی خود را در زمینه حفاظت از محیط زیست و ایمنی، ایمنی فنی و مدیریت منابع طبیعی انتخاب کنید.

[section class=”Knowmore” bg_color=”rgb(245, 245, 245)” padding=”10px”]

[row v_align=”middle”]

[col span=”2″ span__sm=”12″ padding=”0px 0px 0px 0px” align=”center”]

[ux_image id=”1468″ height=”75%”]

[/col]

[col span=”10″ span__sm=”12″ divider=”0″ margin=”0px 0px 0 0px” align=”left” text_depth=”1″]

[gap height=”4%”]

اگر تمایل به تحصیل رشته‌های مهندسی در روسیه را دارید، به مقاله ما در این زمینه مراجعه فرمایید.

[/col]

[/row]

[/section]

دانشگاه‌های ارائه دهنده رشته مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست

  • دانشگاه الکتروتکنیک سنت پترزبورگ “LETI” – ایمنی محیط زیست شهری (لیسانس). به صورت تمام وقت به مدت 4 سال. هزینه تحصیل پایه 157000 روبل (2616 دلار) در هر سال است. برنامه آموزشی شامل تحصیل در رشته ایمنی مدرن انسانی در محیط زیست، کاهش اثرات تکنولوژیکی، پیش بینی مشکلات تکنولوژیکی و رفع آنها، حفاظت از تاثیرات منفی آنتروپوژنیک و غیره است.
  • دانشگاه ملی تحقیقات هسته‌ای (MEPhI) موسسه فیزیک مهندسی مسکو – فیزیک پزشکی رادیویی با درجه کارشناسی در فیزیک هسته‌ای و تکنولوژی، دوره 4 ساله، 290 316 روبل (5271 دلار) در هر ترم. برنامه متمرکز بر پرتودرمانی، روش‌های آن و اثرات آن بر سلامت انسان، شامل آناتومی انسان، فیزیولوژی، بیوشیمی، بیو انرژی الکتریکی سلولی است که بخشی از فعالیت تحقیقاتی در SIC موسسه کورچاتف مسکو و سایر شرکای سازمانی آنها است.
  • دانشگاه دوستی با مردم در روسیه – مدیریت زیست محیطی با تخصص ایمنی محیط زیست. برنامه کارشناسی ارشد با امکان دسترسی به آموزش رایگان به زبان انگلیسی. مدت تحصیل 2 سال بوده و هزینه تحصیل اولیه برای دانشجویان 189000 روبل در هر سال و برای دانشجویان بین المللی 2500 دلار در هر سال است. تمرکز این دوره بر تحقیق در زمینه بازاریابی و مدیریت محیط زیست، قانون محیط زیست، تحقیق و ارزیابی نقشه‌های محیط زیست، ایمنی معدن، نظارت بر محیط زیست و غیره است.
  • دانشگاه فدرال کازان برای ارائه مدرک کارشناسی ارشد برنامه مدیریت محیط زیست و استفاده از منابع طبیعی را ارائه می‌دهد.
  • تحقیق اثرات متقابل محیط زیست و انسان، مدل سازی ریاضی برای تجزیه و تحلیل آماری، فن آوری‌ها و مهارت‌های تحقیقاتی نقشه برداری، استراتژی منطقه‌ای منابع طبیعی و غیره. تحصیل در این دوره‌ها را می‌توانید در دانشگاه ماساریک انجام دهید. هزینه تحصیل در حدود 2785 دلار در سال است.

 

قابلیت‌های فارغ التحصیلان مدرک MES

دانشگاه‌های بزرگ برنامه‌های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند. برای متقاضیانی که دانش محدودی از زبان روسی دارند یا کلا با این زبان آشنا نیستند، امکان گذراندن دوره آمادگی با تمرکز بر مطالعه عمیق زبان و علوم مورد نیاز برای ادامه تحصیل در رشته انتخابی خود وجود دارد.

تحصیل در روسیه فرصتی برای دانشجویان بین المللی فراهم می‌کند تا آموزش‌های با کیفیت را ارزان‌تر از سایر بخش‌های اروپا دریافت کنند. هزینه متوسط برنامه‌های آتی در دانشگاه‌های روسیه متفاوت خواهد بود که وابسته به وضعیت دانشگاه و دوره انتخابی است. از 1100 یورو در سال برای برنامه‌های کارشناسی در دانشگاه‌های منطقه‌ای تا 3،440 دلار برای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه RUDN در مسکو.

دوره آمادگی با آموزش زبان در حدود 2100 دلار در سال برای یک متقاضی از خارج از کشور هزینه خواهد شد. دولت روسیه کمک هزینه تحصیلی دولتی را برای برخی از دانشجویان در هنگام تحصیل فراهم می‌کند. پس از دریافت آن، می‌توانید در یک دانشگاه دولتی که دارای هزینه کم و دولتی است به طور آزادانه ثبت نام کنید.

سلامت، ایمنی و محیط زیست یک رشته تحصیلی پرطرفدار است. فارغ التحصیلان واجد شرایط کار در اروپا، آسیا و امریکا هستند، و دانش شما از زبان روسی کمک می‌کند تا در پروژه‌های اجرا شده با مشارکت روسیه استخدام شوید. فعالیت‌های حرفه‌ای عبارت است از: تامین ایمنی یک انسان در دنیای مدرن، به حداقل رساندن تاثیرات تکنولوژیکی بر محیط زیست، زندگی و حفظ سلامت انسان به هنگام استفاده از تکنولوژی‌های فنی مدرن و حفاظت از محیط زیست.

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مریم
مریم
4 سال قبل

سلام
برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا اچ اس ای چکار باید بکنم؟

Behnaz
Behnaz
3 سال قبل

سلام من مدرک کارشناسی ایمنی صنعتی دارم.قصدم اینه ک تو مقطع ارشد این رشته رایگان ادامه تحصیل بدم.امکانش هست بگین کدوم کشورا این رشته رو ارائه میدن؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx