مدرک کارشناسی ارشد تجارت بین المللی در روسیه

محبوبیت مدرک کارشناسی ارشد در امور بین الملل در روسیه در حال افزایش است. این رشته تحصیلی به ویژه در میان دانشجویان بین المللی که می‌خواهند تحصیلات پایه با کیفیتی دریافت کنند، مخصوصا در مورد تحصیلات دانشگاهی خارج از کشور، اما آمادگی پرداخت هزینه‌های بالا را ندارند بسیار مناسب خواهد بود. شما می‌توانید در سطح دانشگاه‌های مطرح بین المللی آموزش ببینید و تحصیل در روسیه را با هزینه اندکی انجام دهید.

 

دانشگاه‌ها و برنامه‌ها در روسیه

دانشگاه RUDN مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین المللی را در ادامه تحصیل در همان برنامه در مقطع کارشناسی ارائه می‌دهد. مزیت بزرگ این است که مقطع کارشناسی را می‌توانید در دانشگاه ادینبورگ نپیر در رشته مدیریت بین المللی دانشگاه بین المللی روسیه بریتانیا دنبال کنید. برنامه‌های تحصیلی عملی در انگلستان، چین، آلمان و دیگر کشورها موجود هستند.

آموزش دانشجویان در راستای برنامه‌های ویژه‌ای که مبتنی بر اقتصاد و تجارت جهانی، مقررات بازارهای بین المللی، تجارت شرکت‌های مجازی، خدمات مالی موسسات چند ملیتی و متمرکز با سایر حوزه‌ها است. پس از آنها می‌توانید به عنوان مشاور بین المللی کسب و کار، مدیر عامل شرکت‌های تجاری، پشتیبانی امنیتی تامین مالی، مشاوره فنی FOREX و غیره کار کنید. فارغ التحصیلان می‌توانند حداقل دو زبان خارجی را بیاموزند و همچنین می‌توانند در یک امتحان برای دریافت گواهی مربوطه شرکت کنند. بعد از دریافت گواهینامه‌ها می‌توانید در بسیاری از دانشگاه‌های مطرح بین المللی ادامه تحصیل دهید.

 

رشته‌های تحصیلی مشابه و ارائه شده توسط دانشگاه RUDN

  • سیاست‌های تجارت بین الملل
  • تجارت بین الملل (2 برنامه). یکی از آنها با همکاری همکاران فرانسوی در دانشگاه ملی علوم، فناوری و مدیریت (پاریس) انجام می‌شود.
  • اقتصاد در بخش انرژی روسیه و خارج.
  • دانشگاه HSE از دانشجویان بین المللی برای کسب برنامه جهانی کسب و کار در پایگاه HSE در نیژنی نووگورود استقبال می‌کند. تدریس به زبان انگلیسی بوده و دوره تحصیلی 2 ساله خواهد بود. برنامه بر مبنای بازارهای جهانی، نظریه تجارت پایه بین المللی، مدیریت مالی و ایمنی، قواعد و مهارت‌های مذاکره، روابط تجاری و فرهنگی در سطح بین المللی است. همچنین، دانش آموزان یک زبان دوم را یاد می‌گیرند، ایتالیایی یا آلمانی. از طریق همکاری آموزشی با دانشگاه یوهانس کپلر لینز (اتریش) و دانشگاه برگامو (ایتالیا) دانش آموزان می‌توانند در این کشورها نیز تحصیلات خود را دنبال کنند و مدارک بالاتر را در این کشورها دریافت کنند.
  • هزینه استاندارد تحصیل دانشجویان در یک سال تحصیلی: 200،000 / 330،000 روبل و برای دانش آموزان کشورهای مستقل مشترک المنافع تخفیف‌های قابل توجهی ارائه می‌شود.
  • کارشناسی ارشد در رشته تجارت بین المللی در روسیه می‌تواند زمینه یک چشم انداز خوب برای آینده شما را ایجاد کند. فارغ التحصیلان می‌توانند در ساختار فدرال و شهرداری، پایه‌های تجاری بین المللی، سیستم‌های بانکی و یا سایر سازمان‌های مربوطه کار کنند.
  • با مشاوره با کارشناسان ما شما می‌توانید همه برنامه‌های تحصیلی کارشناسی ارشد در زمینه اقتصاد را در روسیه ببینید و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

تحصیل در دانشگاه‌های روسیه علاوه بر امکان تحصیل در رده‌های بالا، شما هزینه‌های کمی را هم برای تحصیل پرداخت خواهید کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx