کلاس های مقدماتی و پیشرفته زبان روسی در مسکو

در صورتی که با زبان روسی آشنایی ندارید و تصمیم به تحصیل در دانشگاه‌های روسیه را دارید، می‌توانید در دوره‌های زبان روسی در مسکو ثبت نام کنید و خود را برای ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد علاقه خود آماده کنید. برای شرکت در این کلاس‌ها نیازی نیست به زبان روسی آشنایی داشته باشید و با هر سطح اطلاعات در مورد زبان، فرهنگ و طرز بکار بردن اصطلاحات، می‌تونید در این کلاس‌ها شرکت کنید.

در دوره‌های زبان روسی و برنامه‌های فرهنگی در مسکو برنامه‌ها از دوشنبه اول ماه‌های ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر آغاز می‌شوند و شما می‌توانید برای دوره‌های 2، 3، 4، 8 یا 16 هفته‌ای ثبت نام کنید. محتوای ارائه شده در این کلاس‌ها در پایان به یک صورت است و فقط با توجه به وقت و امکان حضور دانشجو در کلاس، در مدت زمان‌های متفاوتی ارائه می‌شوند.

ما از دانشجویان (سطح مبتدی) برای تحصیل در روسیه و شرکت در دوره‌های گروهی تابستانی در دانشگاه دولتی مسکو دعوت می‌کنیم. این دوره در گروه‌های حداکثر تا 8 نفر با 2 یا 3 معلم و در مجموع 20 درس در هفته (4 ساعت در روز به مدت 5 روز) برگزار خواهد شد. تاکید این دوره‌ها بر یادگیری اصول زبان روسی و توانایی صحبت کردن به زبان روسی است. هیچ دانش قبلی از زبان روسی مورد نیاز نیست، اما آشنایی با الفبای روسی یک مزیت خواهد بود و شما راحت‌تر می‌توانید با محتوای کلاس‌ها هماهنگ شوید و در یادگیری زبان به شما کمک خواهد کرد.

 

درباره زبان روسی

زبان روسی به طور گسترده‌ای در کشورهای اوراسیا توسط مردم این سرزمین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. زبان روسی هشتمین زبان پر کاربرد در جهان است. زبان روسی به خط سیریلیک نوشته می‌شود و در بین مردم رواج پیدا کرده. نزدیک به یکصد و پنجاه میلیون نفر در دنیا به زبان روسی صحبت می‌کنند و در بین حدود یکصد و ده میلیون نفر روسی زبان دوم آنها است.

روسی یکی از زبان‌های رسمی کشورهای جمهوری کریمه، قرقیزستان، قزاقستان و بلاروس بوده و یکی از شش زبان در سازمان ملل است. این زبان در کشورهای دیگری هم صحبت می‌شود مانند ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و اوکراین. این زبان دارای ساختار گرامری مشابه زبان‌های اروپای شرقی مانند آلمان است. در این زبان جنسیت اسامی نقش مهمی را ایفاء می‌کند و در هنگام صحبت باید این نکته را رعایت کرد، این امر به خاطر تاثیر اسامی بر روی ضمایر، صفت‌ها و افعال در زمان گذشته است.

 

آشنایی با شهر مسکو

مسکو پایتخت کشور روسیه بوده و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر این کشور با جمعیتی در حدود بیش از سیزده میلیون نفر، بزرگ‌ترین شهر در قاره اروپا نیز لقب گرفته است. مسکو در بین شهرهای جهان، مقام یازدهم در شهرهای پرجمعیت را دارا است. در کنار مسکو رودخانه مسکو قرار دارد و در قسمت روسیه اروپایی قرار دارد.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx