دوره‌های زبان روسی در مسکو

برنامه زبان و فرهنگ گروهی روسی در مسکو

دوره زبان روسی همراه با اقامت را می‌توانید در روسیه بگذرانید تا برای ورود به دانشگاه‌های مختلف آمادگی پیدا کنید و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنید. همراه با مرکز زبان روسی دانشگاه ایالتی مسکو، یک دوره ویژه 2 هفته‌ای زبان روسی را با اقامت 3 هفته‌ای می‌توانید در مراکز آموزش زبان در شهر مسکو بگذرانید. این دوره‌ها شما را برای ورود به مراحل بالاتر زبان روسی آماده کرده تا شما بتوانید آمادگی خود را در خواندن، نوشتن و صحبت کردن افزایش داده و دوره‌های تکمیلی زبان روسی را آغاز کنید. شما می‌توانید در این مدت با شهر مسکو بیشتر آشنا شوید و درباره شرایط بورسیه تحصیلی در روسیه اطلاعاتی را به دست آورید.

 

موارد آموزشی زبان روسی در مسکو

این دوره‌ها در شهر مسکو و حداکثر در گروه‌های 8 نفره با 20 درس در هفته (4 ساعت آکادمیک در روز به مدت 5 روز) برگزار می‌شود. حداقل تعداد شرکت کنندگان 6 نفر است. تاکید بر یادگیری اصول زبان و فرهنگ روسی است. به هیچ گونه اطلاع قبلی از فرهنگ روسی نیاز نخواهید داشت، اگر چه آشنا بودن با الفبای سیریلی به شما کمک خواهد کرد.

جلسات آموزشی در مسکو توسط معلمان زبان روسی و اساتید برجسته دانشگاهی ارائه می‌شود و شامل موضوعاتی مانند، مبانی گفتاری زبان روسی، جشنواره‌های زمستانی روسیه، غذاهای سنتی روسی، وضعیت اجتماعی و اقتصادی روسیه خواهد بود. برای ارسال درخواست، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. این کلاس‌ها از سطح پایه شروع شده و اطلاعات خوبی درباره اصول اولیه زبان ارائه می‌دهند.

احتیاجی نیست اطلاعاتی درباره روسیه و یا زبان روسی داشته باشید با شرکت در این کلاس‌ها اطلاعات مقدماتی را دریافت خواهید کرد. در این کلاس شما با مبانی پایه زبان آشنا شده و قادر خواهید بود در سطح مقدماتی با جملات آشنا شوید. کلمه‌ها و جملات روزمره را می‌توانید در کوتاه‌ترین مدت یاد بگیرید و از آنها در زمان گشت و گذار در مسکو استفاده کنید تا مهارت زبانی شما افزایش یابد.

 

زبان روسی را در شهری با جاذبه‌های گردشگری زیبا یاد بگیرید

شما می‌توانید در زمانی که در این کلاس‌ها مشغول یادگیری هستید، می‌توانید دو روز سفر به سن پترزبورگ و گلدن رینگ در تعطیلات آخر هفته را برنامه ریزی کنید، جایی که همه دانشجویان برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به آنجا می‌روند. در روسیه می‌توانید از نقاط دیدنی زیادی بازدید کنید و سفر خود را خاطره‌انگیز کنید. در زیر تعدادی از مقاصد گردشگری در روسیه که می‌توانید بازدید کنید را آورده‌ایم.

  1. سفر به سرجیوف (Posad Zagorsk سابق)، پایتخت کلیسای ارتدوکس روسیه با صومعه سنت سرگیو تریتیس
  2. سفر به سن پترزبورگ (بازدید از موزه هرمیتاژ، پوشکین و پافلوفسک، از جمله یک کنسرت فولکلور در کاخ نیکولایفسکی)
  3. سفر به شهرهای باستانی روسیه: گلدن رینگ، ولادیمیر، سوزتال و سرجیوف

در زمان تحصیل در کلاس‌های زبان در شهر مسکو شما می‌توانید از بسیاری از مکان‌های تاریخی، فرهنگی در شهر مسکو دیدن کنید. مسکو دارای ساختمان‌ها و مکان‌هایی است که هر تازه وارد به شهر مسکو را جذب خود می‌کنند. در مسکو تورهایی وجود دارد که مخصوص گشت و گذار در شهر طراحی شده‌اند و شما می‌توانید با کمترین هزینه در این تورها شرکت کنید. در این تورها شما را به مراکز تاریخی فرهنگی شهر خواهند برد و تعدادی از آنها حتی برنامه اسب سواری هم در تور خود گنجانده‌اند.

سازماندهی و برنامه ریزی در محل انجام می‌شود، هزینه آن به تعداد شرکت کنندگان بستگی دارد و تقریبا 30 یورو برای سفر به (سرجیوف Posad زاگرسک) و 200 یورو برای هر نفر برای تور دو روزه شهری است. گشت و گذار به دیگر مناظر طبیعی مهم در مسکو (به عنوان مثال، گالری تریتیاکوف، Kolomenskoe، Danilov بر اساس میزان درخواست سازماندهی می‌شود.)

 

اطلاعات بیشتری در مورد تحصیل در شهر مسکو کسب کنید

اگر مایل به ادامه تحصیل در روسیه هستید، مسکو می‌تواند یکی از مقاصد شما باشد. این شهر دارای مراکز بزرگ آموزشی معتبر بوده که به شما مدارک معتبری خواهند داد. مدارک دانشگاه‌های روسیه مورد تائید بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دانشگاه‌های روسیه و رشته‌های تحصیلی مختلفی که در این مراکز آموزش داده می‌شوند، شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیدبراتی
امیدبراتی
4 سال قبل

سلام

اگر فقط هدف یادگیری زبان روسی باشد. در واقع به صورت کالج. هزینه هاش چقدره؟ چون مثل پاتفک بعدش قصد ادامه تحصیل ندارم. فقط میخوام یکسال کالج باشم در مسکو

با تشکر

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx