دانشگاه پزشکی سچینوا I.M. مسکو (MMA)

دانشگاه سچینوا روسیه پزشکی

آکادمی پزشکی سچینوا I.M. مسکو (MMA) از قدیمی ترین و بزرگترین موسسه ملی پزشکی آموزش عالی در این کشور است. برای بیش از ۲۰۰ سال آکادمی پزشکی I.M.Sechenov مسکو ، یک موسسه پزشکی با سابقه  شناخته می شود، که نقش اصلی و شماره یک را در توسعه علم پزشکی و آموزش پرسنل پزشکی و علمی بازی می کند. با توجه به ارزیابی بین المللی یونسکو آکادمی پزشکی مسکو پس از فرهنگستان علوم پزشکی رنه دکارت در مقام بهترین دانشگاه ها قرار می گیرد. شما می توانید با کمک موسسه فرداد دانش پاسارگاد به فکر مهاجرت تحصیلی پزشکی روسیه باشید.

تاریخچه دانشگاه پزشکی سچینوا

گروه آناتومی و پزشکی بالینی دانشکده پزشکی ، فیزیکی و شیمی دارویی و تاریخ طبیعی عملکرد در سال ۱۷۷۵ آغاز به کار کرده است. در دوره ۱۸۸۷-۱۸۹۱ مجموعه ای از کلینیک متصل به دانشکده پزشکی دانشگاه مسکو آغاز به فعالیت نموده اند  Devichye Polye  در آن زمان یکی از بهترین دانشگاه ها در اروپا بوده است.

در سال ۱۹۳۰ دانشکده پزشکی دانشگاه مسکو عملکرد خود را در موسسه پزشکی مسکو به دانشکده پزشکی و همچنین به دانشکده بهداشت تبدیل کرد. این دانشکده اولین دانشکده پزشکی عالی در جهان بوده است. در سال ۱۹۵۵ موسسه به نام دانشمند برجسته روسیه ایوان سچینوا نام نهاده شد.

بسیاری از چهره های برجسته ای علوم پزشکی روسیه از مدارس و دانشگاه های علمی نظیر S.G.Zybelin، M.Y.Mudrov، N.Y.Sklifosovskiy، N.F.Filatov، V.F.Snegiryov و بسیاری دیگر فارغ التحصیل شده اند. در دوره اتحاد جماهیر شوروی مدارس علمی زیادی نظیر A.I.Abrikosov، N.N.Burdenko، N.A.Semashko، V.H.Vasilenko و D.A.Zhdanov تشکیل شدند. نامهایی چون  N.I.Pirogov، I.M.Sechenov، S.P.Botkin، A.P.Chekhov  که در سراسر جهان شناخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه پزشکی سچینوا می توانید با مشاوران pgdanesh ارتباط بگیرید.