تحصیلات اجرایی و مدیریت منابع انسانی در روسیه

تحصیلات اجرایی در روسیه

برای دانشجویان خارجی که قصد برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک مدیر حرفه‌ای را دارند، دانشگاه‌های روسیه برنامه‌های آموزشی زیادی را در رشته‌های مدیریت و اقتصاد در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهند. برای درخواست تحصیل برای دانشگاه‌های روسیه به ما در این مقاله مراجعه یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

تحصیلات اجرایی (عملیاتی و یا پتانسیلی) در دانشگاه‌های روسیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شوند. برنامه‌های آموزشی به زبان روسی هستند، هرچند برخی از موسسات آموزشی برای برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود زبان‌های روسی و انگلیسی را ارائه می‌دهند. اابته با دانستن شرایط بورسیه تحصیلی روسیه می‌توانید تحصیلات خود را با هزینه‌ای اندک و یا رایگان انجام دهید.

در کجا تحصیل کنید؟

دوره‌های آماده سازی برای متقاضیانی که به زبان روسی مسلط نیستند در دسترس بوده و این دوره‌های زبان به صورت فشرده برای ورود به هر دانشگاه یا مؤسسه با تخصص انتخابی شما ارائه می‌شوند. دانش آموزان در روسیه می‌توانند برنامه‌های مختلف تحصیلات اجرایی را انتخاب کنند: مدیریت منابع انسانی، نوآوری در مدیریت کسب و کار، فن آوری‌های بازاریابی در مدیریت و غیره.

برای کسانی که علاقه‌مند به فناوری‌های سیاسی هستند، برنامه‌هایی در رشته مدیریت دولتی و شهری، مدیریت اقتصاد بین المللی و سیاست‌های تجارت بین المللی وجود دارد. تحصیل می‌تواند به صورت ترمیک (تمام وقت) یا از راه دور، بسته به ترجیح ارائه شود. برنامه‌های آموزشی برای مدیران آینده در بسیاری از دانشگاه‌های روسیه در دسترس هستند، از قبیل:

  • SUSU اداره دولتی و شهری، برای تحصیل از راه دور، هزینه تحصیلی در دوره کارشناسی (3 ساله) و کارشناسی ارشد (2.5 سال)، به ترتیب 46800 و 48000 روبل در سال است. مدیریت منابع انسانی (مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد و مدیریت، تمام وقت / نیمه وقت، 125100 روبل در سال بوده و ممکن است در صورت داشتن بورسیه به صورت رایگان ارائه شوند).
  • IKBFU مدیریت سازمانی (دوره کارشناسی تمام وقت، به مدت 4 سال، هزینه تحصیل 1230 USD / در سال. برنامه ریزی مالی و کنترل مالی (درجه کارشناسی ارشد با شرایط تحصیلی تمام وقت و هزینه تحصیل 1450 USD در سال، به مدت 2 سال).
  • دانشگاه HSE برنامه‌های مختلف اقتصادی و مدیریتی با امکان تحصیل به صورت رایگان و تحت قرارداد را ارائه می‌دهد. دانش آموزان خارجی می‌توانند رشته حسابداری و آمار، انفورماتیک تجاری، استراتژی‌های کسب و کار را انتخاب کنند: مدیریت و مشاوره، تجارت الکترونیک برای تحصیل در دانشگاه اصلی در مسکو و یا ادارات وابسته به آن.

هدف این برنامه آموزش مدیران حرفه‌ای با تمام توانایی‌های لازم برای کار در تمام سطوح اداری، خدمات مالی، صندوق‌های مالی منطقه‌ای و محلی یا ایجاد کسب و کارهای شخصی است.

 

شهریه

هزینه تحصیلات اجرایی در دانشگاه‌های روسی می‌تواند متفاوت باشد. این بستگی به وضعیت موسسه آموزشی، برنامه آن و طول مدت دوره دارد:

    • از 1665 دلار در سال در دانشگاه‌های منطقه سامرا، تامسك، نووسیبیرسک تا سالانه 5.200 دلار برای دانشگاه‌های مسکو برای تحصیلات مقطع لیسانس؛
    • از 1000 دلار در سال تا 5200 دلار برای مقطع کارشناسی ارشد؛
    • برنامه دکترا در مسکو در رشته “اقتصاد” حدودا 5،500 دلار هزینه خواهد داشت.

 

مقطع لیسانس در رشته مدیریت منابع انسانی در روسیه

تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی یک چشم انداز و انتخاب پرطرفدار است. تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های برجسته روسیه در دسترس است.

مدیریت منابع انسانی به عنوان رشته تحصیلی اصلی دوره‌های دانشگاهی روسیه برای برنامه‌های کارشناسی ارائه شده است. در طول تحصیل، دانش آموزان روش‌های کنترل و مدیریت منابع انسانی شرکتی، اقتصاد کار و مشاوره با منابع انسانی را یاد خواهند گرفت.

در کجا تحصیل کنید؟

آموزش عالی در رشته مدیریت منابع انسانی توسط بسیاری از موسسات آموزشی روسیه ارائه می‌شود. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • SUSU مدیریت منابع انسانی. مدرک کارشناسی. تحصیل تمام وقت یا پاره وقت. کمک هزینه‌های دولتی، در دسترس نیستند. هزینه پایه 112700 روبل (1878 دلار) در سال است.
  • KFU مدیریت منابع انسانی. مقطع لیسانس به مدت 4 ساله، اما با هزینه تحصیل کمی بالاتر در دسترس هستند هزینه در حدد137100 روبل (2285 دلار) در سال.
  • UNN مدیریت منابع انسانی. این برنامه با هزینه 150،000 روبل (3000 دلار) در سال در دسترس خواهد بود.

این برنامه‌های آموزشی به علوم نظری و مهارت‌های عملی برای حل مسائل مربوط به استخدام و ایجاد انگیزه در بین کارکنان در شرکت‌های مدرن می‌پردازد. شما دانش کافی در زمینه کنترل سیستم در شرکت، توسعه فرهنگ سازمانی، سازگاری روانشناختی را دریافت خواهید کرد و یاد خواهید گرفت چگونه شایستگی پرسنل خود را ارزیابی کرده و اختلافات خود را حل کنید. پس از دوره کارشناسی، می‌توانید تحصیلات خود را ادامه دهید تا واجد شرایط دریافت شغل شوید.

دوره‌های کارشناسی ارشد و غیره

  • دانشگاه RUDN مدیریت منابع انسانی در محیط‌های متقابل فرهنگی با مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت امور پرسنل و 5000 دلار در سال. دانشجویان آینده خارجی همچنین می‌توانند در دانشگاه‌هایی که دارای کمک هزینه‌های دولتی هستند تحصیل کنند.
  • UrFU مدیریت منابع انسانی. مدرک کارشناسی ارشد. 2593 دلار در سال.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx