آموزش دوره های زبان روسی برای کسب و کار

در این مقاله قصد داریم شما را با نوعی از دوره های زبان روسی آشنا کنیم که به صورت اختصاصی برای افرادی طراحی شده اند که با یکی از کشورهای روسی زبان روابط تجاری دارند و یا قصد دارند در یکی از این کشورها کسب و کار خود را راه اندازی کنند. به این دوره ها دوره های زبان روسی برای کسب و کار گفته می شود که در ادامه شما را با آنان آشنا خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

چرا باید در دوره زبان روسی برای کسب و کار شرکت کرد؟

بدون شک می دانید که در هر فعالیت تجاری، برقراری ارتباط مهم ترین بخش کار شما خواهد بود، چرا که بدون آن هیچ معامله ای صورت نخواهد گرفت. در نتیجه تسلط به زبان مشتریان هدف، یکی از مهارت های الزامی به حساب می آید.
روسیه یکی از قطب های مهم اقتصادی جهان به حساب می آید و ورود به بازار این کشور می تواند بسیار سودمند باشد. از طرفی روسیه تنها کشوری نیست که زبان رسمی مردم آن زبان روسی است و کشورهایی مانند بلاروس، قرقیزستان و قزاقستان نیز این زبان را به عنوان زبان رسمی خود استفاده می کنند. علاوه بر این زبان روسی یکی از زبان هایی است که در کشورهایی مانند اوکراین، تونس، لیتوانی، گرجستان، تاجیکستان و ترکمنستان توسط اکثر مردم صحبت می شود و شما با یادگیری این زبان توانایی برقراری ارتباط با تمامی این کشورها را خواهید داشت.

مدرسه ITEC بهترین مرکز اموزش زبان روسی برای تجار
مدرسه ITEC بهترین مرکز اموزش زبان روسی برای تجار

معرفی دوره زبان روسی برای کسب و کار

این برنامه ها مطابق با استانداردهای بین المللی ارتباطات تجاری، طراحی و ساخته شده اند. هر واحد از این دوره بر توسعه یکی از مهارت های ارتباطی تجاری متمرکز است. معمو لا طراحی دوره با توجه به نیازهای شما، زمینه فعالیت، موقعیت و زمان در دسترس شما انجام می شود پس باید قبل از ثبت نام در دوره، با مرکز آموزشی مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و مشاوره اولیه را به پایان برسانید.

با شرکت در دوره زبان  روسی برای کسب و کار، مهارت های زبانی مفید برای موقعیت های تجاری روزمره را کسب خواهید کرد. مهارت هایی مانند: انجام تماس های تلفنی، قرار ملاقات، برگذاری جلسه و برخورد با مشتریان. اما این موارد در پایین ترین سطح قرار دارند و در پایان دوره شما مهارت های سطوح بالاتر را نیز کسب خواهید کرد و می توانید ارائه ها، مذاکرات، جلسات و بحث های کاری را به تنهایی مدیریت کنید. این دوره برای افراردی مناسب است که باید دایره لغات تجاری خود را به خصوص در بازاریابی و فروش گسترش دهند و توانایی خود را برای ایجاد و برقراری روابط موفق با شرکای تجاری روسی زبان خود بهبود بخشند.

این دوره به ویژه برای کسانی ایجاد شده که از قبل به زبان روسی در سطح ارتباطات روزمره مسلط هستند. در این دوره ها بر تمرین های عملی و انجام فعالیت ها و تمرین های فراوان برای ایجاد اعتماد به نفس در موقعیت های تجاری تاکید شده است.

در زیر می توانید لیستی از موضوعات اصلی تحت پوشش دوره زبان روسی برای کسب و کار را مشاهده کنید، شما می توانید با توجه به نیازتان هریک از این موارد را انتخاب کنید (البته تعداد موضوعات و سطح آزادی شما در انتخاب به مرکز آموزشی انتخابی شما نیز بستگی خواهد داشت).

  • تبلیغات و بازاریابی
  • ارتباطات تجاری، ایمیل و مرور صفحات وب
  • اخلاق کسب و کار
  • تماس های تلفنی
  • جلسات
  • مذاکرات
  • ارائه ها
  • نظر دادن
  • تصمیم گیری
  • سفر کاری و گردشگری
  • مصاحبه های شغلی، استخدام و شرح شغل
  • مشخصات شرکت
  • روابط اجتماعی
  • ایجاد تیم و انگیزه
  • خدمات به مشتری
  • اقتصاد
  • امور مالی
  • محیط زیست
  • مدیریت

در هر دوره بر روی مهارت های زیر کار خواهد شد:

  • صحبت کردن
  • گوش دادن
  • تلفظ صحیح کلمات
  • خواندن
  • نوشتن
  • قواعد گرامری
  • دایره لغات
عکس از مدرسه ITEC
عکس از مدرسه ITEC

معرفی مدرسه ITEC، بهترین مرکز اموزش زبان روسی برای تجار :

یکی از مراکزی که دوره های زبان روسی برای کسب و کار را برگذار می کند مدرسه ITEC است.

مدارس ITEC در مرکز تاریخی مسکو و در فاصله 3-5 دقیقه ای از ایستگاه مترو Paveletskaya قرار دارد و شما به راحتی می توانید بعد از کلاس های خود با 15 دقیقه پیاده روی از کرملین و میدان سرخ بازدید کنید. مدارس ITEC دارای کلاس های درس بزرگ با فضای VIP هستند و مجهز به آخرین تجهیزات آموزشی (ایستگاه های کاری با اینترنت بی‌سیم برای دانش آموزان، تلویزیون و مجموعه DVD کلاس ها) هستند که به طور کامل در طول دوره استفاده می شوند. در اطراف مدرسه رستوران و مراکز خریدی زیادی وجود دارد و شما به راحتی می توانید با قیمت مناسب وعده های غذایی خود را خریداری کنید.

در مدارس ITEC طیف گسترده ای از خدمات مانند تورهای راهنما در اطراف مسکو و روسیه، سمینارهای آگاهی فرهنگی و فعالیت های اجتماعی انجام می شود تا به شما در درک روسیه، مردم روس و فرهنگ آنها کمک کند.

چرا فرداد دانش؟

فرداد دانش پاسارگاد علاوه بر ایران، در مسکو و سن پترزبورگ دارای دفاتر نمایندگی فعال است و متخصصان و وکلای ما به بهترین شکل ممکن می توانند فرایند ثبت نام در کلاس ها و دریافت ویزای شما را مدیریت کنند. پس اگر دارای روابط تجاری با کشورهای روسی زبان هستید و می خواهید زبان خود را تقویت کنید، حتما با ما تماس برقرار کنید.

سخن آخر

علاوه بر مدرسه ITEC، مراکز دیگری مانند EDUCA و غیره نیز وجود دارد که این دوره ها را برگزار می کنند و ثبت نام در آنها معمولا برای عموم آزاد است. به طور کلی اگر قصد مهاجرت کاری به روسیه را دارید و یا می خواهید در شغل کنونی خود پیشرفت کنید، شرکت در این کلاس ها را به شما پیشنهاد می کنیم. موسسه فرداد دانش پاسارگاد همواره در تلاش است تا بهترین و به روزترین اطلاعات را به در اختیار شما عزیزان قرار دهد و دست یاری دهنده شما در مسیر رسیدن به موفقیت باشد.

سوالات پر تکرار

دوره زبان روسی برای کسب و کار در روسیه چیست؟

این دوره ها کلاس های زبان ویژه ای هستند که بر آموزش مهارت های زبان روسی به طور خاص مرتبط با محیط کسب و کار تمرکز دارند.

این دوره ها برای چه افرادی مفیداند؟

دوره های زبان روسی برای کسب و کار برای تاجران، کارآفرینان یا هر کسی که می خواهد مهارت های زبان روسی خود را برای اهداف تجاری در روسیه بهبود بخشد مفید است.

هدف این دوره ها چیست؟

اهداف اصلی دوره ها افزایش توانایی شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط موثر به زبان روسی در موقعیت های مختلف مرتبط با تجارت، مانند جلسات، مذاکرات، ارائه ها و مکاتبات تجاری است.

این دوره ها برای افراد مبتدی هم مناسب هستند؟

بله، دوره های زبان روسی برای کسب و کار برای شرکت کنندگان در تمام سطوح، از جمله مبتدیان در دسترس است. دوره های مختلف برای پاسخگویی به سطوح مختلف مهارت طراحی شده اند.

این دوره ها معمولا چقدر طول می کشد؟

مدت دوره های زبان روسی برای تجارت می تواند متفاوت باشد. آنها می توانند از دوره های فشرده کوتاه چند هفته ای تا برنامه های طولانی تر که چندین ماه طول می کشد متغیر باشند.

آیا این دوره ها به صورت آنلاین در دسترس هستند؟

بله، بسیاری از موسسات دوره های آنلاین زبان روسی را برای کسب و کار ارائه می دهند و انعطاف پذیری لازم برای آموزش شرکت کنندگان از هر نقطه در جهان را فراهم می کند.

 

چه موضوعاتی در این دوره ها پوشش داده می شود؟

دوره های زبان روسی برای تجارت موضوعات مختلفی از جمله واژگان تجاری، مهارت های ارتباطی حرفه ای، نوشتن ایمیل های تجاری و گزارش ها، برگزاری جلسات و مذاکرات، و جنبه های فرهنگی تجارت در روسیه را پوشش می دهد.

آیا این دوره ها گواهینامه ارائه می دهند؟

A8: برخی از دوره های زبان روسی برای کسب و کار به شرکت کنندگان گواهی پس از اتمام ارائه می دهند. با این حال، در دسترس بودن گواهینامه ممکن است بسته به موسسه یا برنامه متفاوت باشد.

آیا این دوره ها را برای صنایع یا حرفه ای خاص وجود دارند؟

برخی از موسسات دوره های زبان روسی برای کسب و کار را به صورت سفارشی ارائه می دهند. این دوره ها ممکت است مشاغلی مانند امور مالی، گردشگری یا مراقبت های بهداشتی را شامل شوند. این کار به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا بر اصطلاحات و سناریوهای خاص صنعت خود تمرکز کنند.

آیا برای ثبت نام در این دوره ها پیش نیازی وجود دارد؟

پیش نیازها ممکن است بسته به موسسه و برنامه آموزشی متفاوت باشد. در حالی که برخی از دوره ها ممکن است هیچ پیش نیازی نداشته باشند، برخی دیگر ممکن است به دانش اولیه زبان روسی نیاز داشته باشند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx