لیست بهترین دانشگاه های دندانپزشکی روسیه + کدام دانشگاه روسیه پزشکی بخوانیم؟

آیا تحصیل در خارج از کشور و دندانپزشک شدن رویای شما است؟ آیا شما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی به دنبال آموزش باکیفیت و با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه هستید؟

روسیه یکی از بهترین کشورها برای تحصیل در رشته دندانپزشکی است. روسیه تاریخ غنی و فرهنگ متنوعی دارد و سیستم آموزشی این کشور فرصت‌های متعددی را برای دانشجویان علاقه‌مند به دندانپزشکی ارائه می‌دهد. در واقع، طبق آمار منتشر شده در سال 2021، بیش از 320000 دانشجوی بین‌المللی، روسیه را برای تحصیلات عالی خود انتخاب و تعداد قابل توجهی نیز در رشته‌های پزشکی ثبت نام کردند.

موسسه فرداد دانش پاسارگاد یکی از معتبرترین موسسات اعزام دانشجو در ایران است. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید ویزای تحصیلی روسیه را بگیرید و در بهترین دانشگاه‌های روسیه به تحصیل رشته دندانپزشکی بپردازید.

شرایط پذیرش در رشته دندانپزشکی در دانشگاه‌های روسیه

پذیرش در رشته‌های دندانپزشکی در روسیه نسبتا ساده است. دانش‌آموزان باید در طول دوره دبیرستان خود، زیست شناسی، شیمی و فیزیک خوانده باشند. تسلط به زبان انگلیسی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه ضروری است. آزمون‌های استاندارد مانند آیلتس یا تافل معمولا به عنوان مدرکی برای اثبات مهارت‌های زبان انگلیسی دانشجویان پذیرفته می‌شوند.

مراحل پذیرش در دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه

مهلت درخواست برای رشته‌های دندانپزشکی در روسیه به طور کلی در ماه اوت است. برای ساده‌سازی فرآیند درخواست و دریافت راهنمایی‌های تخصصی به دانش‌آموزان توصیه می‌شود که از خدمات و راهنمایی‌های ارائه شده توسط موسسه‌های مهاجرتی معتبر استفاده کنید. این خدمات می‌توانند به متقاضیان تحصیل در رشته دندانپزشکی کمک کنند تا فرآیند پذیرش را به آرامی اما کارآمد انجام دهند.

برترین دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه :

در این قسمت از مقاله فهرستی از برترین دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه را به شما معرفی می‌کنیم که برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه بهترین انتخاب ها هستند. توجه داشته باشید، شهریه تابع نرخ ارز است و در اینجا به صورت دقیق اعلام نمی‌شود. جهت اطلاع دقیق از شهریه هر دانشگاه باید به وب سایت دانشکده موردنظر مراجعه کنید و یا با دفتر دانشگاه تماس بگیرید.

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی روسیه: دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی دولتی مسکو (MSUMD)

دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی دولتی مسکو (MSUMD) که با نام دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی ایالتی مسکو A. I. Evdokimov نیز شناخته می‌شود، یک موسسه آموزش عالی مشهور است که در قلب پایتخت روسیه واقع شده است. این موسسه که در سال 1922 تأسیس شد، دارای سابقه‌ای درخشان در امر تدریس است و بیش از یک قرن است که به یک مرکز برتر در آموزش پزشکی و دندانپزشکی تبدیل شده است.

تعهد این دانشگاه به کیفیت آموزشی، قدرت علمی و شناخت بین‌المللی آن را به مقصدی عالی برای دانشجویان و متخصصان در زمینه‌های پزشکی و دندانپزشکی تبدیل کرده است.

دانشگاه دولتی مسکو محیط یادگیری کل‌نگری دارد، هدف این دانشگاه ایجاد محیطی سالم و دوستانه برای یادگیری و تعادلی بین دانش نظری و تجربه عملی است. حمایت مالی دانشگاه MSUMD به دانشجویان، به دانشجویان بین‌المللی کمک می‌کند به آموزش با کیفیت دسترسی داشته باشند.

یکی از مزایای تحصیل در این دانشگاه این است که دانشجویان فارغ از رشته تحصیلی اصلی، این فرصت را دارند که مدارک بیشتری در راستا رشته تحصیلی خود در طول دو سال کسب کنند و تخصص خود را افزایش دهند. این دانشگاه از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است و به تجهیزات آموزشی مدرن، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌های مطلوب مجهز است و به طور کلی امکانات کلاس جهانی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

برای دانشجویان بین‌المللی که قصد تحصیل در رشته دندانپزشکی روسیه را دارند مهم است که دانشگاه محل تحصیل آن‌ها توسط نهادهای مشهور مانند WHO، MCI و NMC به رسمیت شناخته شود، این امر باعث می‌شود مدرک تحصیلی آن در سطح جهانی پذیرفته شود. در این دانشگاه به یادگیری عملی تأکید می‌شود و طی کردن دوره‌های کارآموزی، تجربه دنیای واقعی را برای دانشجویان رشته دندانپزشکی روسیه فراهم می‌کند.

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی روسیه: دانشگاه پزشکی دولتی اورال

دانشگاه پزشکی دولتی اورال، واقع در یکاترینبورگ، استان Sverdlovsk، یک دانشگاه پزشکی دولتی معتبر است.

این دانشگاه در سال 1930 تاسیس شد و به عنوان مرکزی برای تحقیقات و آموزش شناخته می‌شود. دانشگاه پزشکی دولتی اورال انتخاب بسیاری از دانشجویان روسی و بین‌المللی است. دانشگاه پزشکی ایالتی اورال که جز برترین دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه است؛ طیف گسترده‌ای از دوره‌ها، از جمله دندانپزشکی، جراحی، بهداشت، علوم کاربردی و تجارت، پرستاری و داروسازی را ارائه می‌دهد.

هزینه تحصیل در  دانشگاه پزشکی دولتی اورال تقریبا 3450 دلار آمریکا در طی سال‌های اخیر بود. این دانشگاه رتبه5980 را در میان بهترین دانشگاه‌های جهانی دارد،  برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 343 214-86-52 +7 تماس حاصل فرمایید.

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی روسیه: دانشگاه پزشکی دولتی باشقیر

دانشگاه پزشکی ایالتی باشقیر در سال 1909 تاسیس شد. این دانشگاه کلاسیک ترکیبی هماهنگ از فرآیندهای پزشکی، آموزشی و علمی را ارائه می‌دهد. دانشگاه پزشکی دولتی باشقیر با تدریس دروس مختلف در رشته‌های پزشکی عمومی، اطفال، پرستاری، دندانپزشکی، پزشکی پیشگیری و زیست‌شناسی، رویکردی جامع برای آموزش پزشکی در میان برترین دانشگاه‌های روسیه ارائه می‌دهد.

هزینه تحصیل در این دانشگاه در طی سا‌های اخیر تقریبا 3500 دلار آمریکا بوده است. این دانشگاه رتبه 781 را در میان بهترین دانشگاه‌های جهانی به خود اختصاص داده است. اگر بخواهید اطلاعات بیشتری در مورد این دانشگاه به دست آورید می‌توانید با شماره  347 272-41-73 7+ تماس بگیرید.

عکس دانشگاه پزشکی دولتی کاباردینو بالکاریا
عکس دانشگاه پزشکی دولتی کاباردینو بالکاریا

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی روسیه: دانشگاه پزشکی دولتی کاباردینو بالکاریا

دانشگاه پزشکی دولتی کاباردینو-بالکاریا یکی از برترین دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه در نالچیک واقع شده است. در سال 1957 این دانشگاه رسما تاسیس شد و از آن تحت عنوان یکی از دانشگاه‌های برجسته در منطقه قفقاز شمالی یاد می‌کنند. برنامه‌های آموزشی چند سطحی و شیوه آموزشی مدرن آن، این دانشگاه را به انتخابی عالی نزد دندانپزشکان مشتاق تبدیل می‌کند. برای کسب اطلاعات مفید و کاربردی در مورد این دانشگاه می‌توانید با شماره  866 242-25-60 7+ تماس بگیرید.

هزینه تحصیل در این دانشگاه در طی سال‌‌های اخیر  2700 دلار آمریکا بوده است و  از رتبه 3034 در میان بهترین دانشگاه‌های جهانی بهره‌مند است.

عکس دانشگاه پزشکی دولتی سیکتیوکار
عکس دانشگاه پزشکی دولتی سیکتیوکار

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی روسیه: دانشگاه پزشکی دولتی سیکتیوکار

سیکتیوکار پایتخت جمهوری کومی و محل قرارگیری دانشگاه دولتی سیکتیوکار است. این دانشگاه را در سال 1972 تاسیس کردند که دارای ممتازترین دانشگاه در جمهوری کومی است. دانشگاه پزشکی دولتی سیکتیوکار موسسات و بخش های مختلفی دارد که ارائه دهنده رشته‌های مختلف دندانپزشکی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

برای هزینه تحصیل در این دانشگاه باید حداقل مبلغ 20000 دلار آمریکا در سال در نظر بگیرید. رتبه این دانشگاه 2562 در میان بهترین دانشگاه‌های جهانی است. همچنین تماس با شماره   821 239-03-07 7+ و گفتگو با کارشناسان این دانشگاه منجر به یافتن پاسخ بسیاری از سوالات شما در زمینه تحصیل دندانپزشکی در این دانشگاه خواهد شد.

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی روسیه: دانشگاه پزشکی فدرال کازان روسیه

دانشگاه پزشکی فدرال کازان در کازان واقع شده است، یکی از بهترین دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه محسوب می‌شود . سابقه این دانشگاه به سال 1804 بازمی‌گردد. وقتی وارد این دانشگاه می‌شوید با طیف گسترده‌ای از بخش‌های آموزشی و برنامه‌های تحصیلی متعدد روبرو خواهید شد.

این دانشگاه تعداد قابل توجهی از دانشجویان بین‌المللی را از 100 کشور جذب می‌کند برای تحصیل در این دانشگاه به هزینه5500 دلار آمریکا نیاز خواهید داشت. این دانشگاه دارای رتبه 370 در میان بهترین دانشگاه‌ها است.

با مراجعه به وب سایت این دانشگاه اطلاعات بیشتری در مورد دانشگاه پزشکی فدرال کازان روسیه بدست خواهید آورد.

سایر دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه :

دانشگاه ایالتی تامبوف:

هزینه سالانه: 2511 دلار

دانشگاه لوباچفسکی:

هزینه سالانه: 5358 دلار

دانشگاه پزشکی دولتی آستاراخان:

هزینه سالانه: 3000 دلار

دانشگاه پزشکی دولتی اورال:

هزینه سالانه: 4200 دلار

دانشگاه ایالتی نووگورود:

هزینه سالانه: 2845 دلار

سچنوف اولین دانشگاه پزشکی دولتی مسکو:

هزینه سالانه: 11800 دلار

دانشگاه پزشکی دولتی ساراتوف:

هزینه سالانه: 3700 دلار

سوالات متداول در مورد تحصیل در دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه

ما در این قسمت، متداول‌ترین سوالات را در زمینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه جمع‌آوری کرده‌ایم. چنانچه پاسخ سوالات خود را با مطالعه کامل این مقاله دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی فرداد دانش پاسارگاد در ارتباط باشید. کارشناسان خبره ما در امر مهاجرت، راهنمای شما هستند.

چه شرایطی برای پذیرش در رشته دندانپزشکی در روسیه وجود دارد؟

برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه، دانش‌آموزان باید در دبیرستان دروس زیست شناسی، فیزیک و شیمی را به پایان رسانده باشند. نمرات مهارت انگلیسی IELTS یا TOEFL نیز برای تحصیل در رشته دندانپزشکی که در برخی از دانشگاه‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، نیاز است.

شهریه تحصیل دندانپزشکی در روسیه چقدر است؟

هزینه‌های تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه از 2500 تا 11800 دلار در سال متغیر است. شهریه مقرون‌به‌صرفه این دانشگاه‌ها موقعیتی طلایی برای دانشجویان بین‌المللی فراهم می‌سازد تا به تحصیل در این رشته در یک کشور توسعه یافته بپردازند.

بورسیه‌ تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی در روسیه

دانشجویان بین‌المللی می‌توانند برای بورسیه‌های دولتی که شامل هزینه‌های تحصیل و اسکان خوابگاه را پوشش می‌دهد، درخواست دهند. علاوه‌براین، برخی از بورسیه‌های تحصیلی که روسیه ارائه می‌دهد 20٪ کاهش هزینه تحصیل را برای سال اول به دنبال دارد.

سخن پایانی

تحصیل دندانپزشکی در روسیه فرصتی بی نظیر برای تجربه تحصیل در دانشگاه‌هایی با برتری علمی، تنوع فرهنگی و غنای تاریخی محسوب می‌شود. معمولا دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه برنامه‌های جامعی برای آموزش در سطح جهانی ارائه می‌دهند.

به این ترتیب دانشجویانی که در چنین دانشگاه‌هایی به تحصیل می‌پردازند، در مسیر تبدیل شدن به یک دندانپزشک موفق قرار می گیرند. بنابراین شما می‌توانید با تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه آینده‌ کاری روشنی برای خود رقم بزنید. اگر به دنبال یافتن موسسه معتبر درزمینه اخذ پذیرش تحصیلی هستید، می‌توانید به ما اعتماد کنید. ما در مسیر پذیرش رشته دندانپزشکی در کشور روسیه همراه شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx