تحصیل تضمینی دندانپزشکی در خارج از کشور و ایران : + مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه

وقتی صحبت از تحصیل تضمینی دندانپزشکی در خارج از کشور می‌شود؛ یعنی قصد داریم به مهمترین دستاورد موسسه علمی فرداد دانش پاسارگاد اشاره کنیم که شامل تاسیس و بازگشایی مرکز همکاری‌های بین دانشگاهی ایران و روسیه می‌شود. نتیجه اصلی این دستاورد پذیرش سریع‌تر و بهتر دانشجویان ایرانی در روسیه است. به همین خاطر در این مطلب می‌خواهیم شما را به طور کلی با بهترین دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه و شرایط تحصیل در آن‌ها آشنا کنیم و در مورد فرصت‌های شغلی و مزایایی که در انتظار شما است اطلاعات مفیدی ارائه دهیم. از اینکه همراه ما هستید، خرسندیم.

آشنایی با بهترین دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه

شما را با 10 تا از بهترین و معروف‌ترین دانشگاه‌های دندانپزشکی روسیه آشنا می‌کنیم و در مورد مدت تحصیل، هزینه و تخصص‌هایی که در این دانشگاه‌ها تدریس می‌شود توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

نام دانشگاه تخصص ها مدت زمان تحصیل هزینه
دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو ارتودنسی، پریودنتولوژی، جراحی دهان و فک و صورت 3 سال 8000 تا 10000 دلار
دانشگاه دولتی دندانپزشکی مسکو (MUD) پروتزهای دندانی، ریشه دندان، دندانپزشکی کودکان 3 سال 6000 تا 8000 دلار
دانشگاه سچنوف (I.M. Sechenov اولین دانشگاه پزشکی دولتی مسکو) جراحی دهان و فک و صورت، پریودنتیکس 3 سال 8000 تا 12000 دلار
دانشگاه پزشکی دولتی کازان ارتودنسی، پروتز دندان، دندانپزشکی کودکان 3 سال 6000 تا 8000 دلار
دانشگاه پزشکی ایالتی شمال غربی به نام I.I. مکانیکف جراحی فک و صورت، اندودنتیکس 3 سال 7000 تا 10000 دلار
دانشگاه پزشکی دولتی اورال پروتز، پریودنتیکس، دندانپزشکی کودکان 3 سال 6000 تا 8000 دلار
دانشگاه پزشکی دولتی سیبری ارتودنسی، اندودنتیکس، جراحی فک و صورت 3 سال 6000 تا 8000 دلار
دانشگاه پزشکی دولتی ولگوگراد پروتز دندان، دندانپزشکی کودکان، پریودنتیکس 3 سال 6000 تا 8000 دلار
دانشگاه ملی تحقیقات ملی بلگورود ریشه دندان، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان 3 سال 6000 تا 8000 دلار
دانشگاه پزشکی دولتی پرم پروتز، پریودنتیکس، جراحی فک و صورت 3 سال 6000 تا 8000 دلار
مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه
مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه

مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه

مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه: کیفیت آموزشی استثنایی

اغلب دانشگاه‌های روسیه که رشته دندانپزشکی را ارائه می‌دهند در سطح بالایی از کیفیت آموزشی قرار دارند. اعضای هیئت علمی که به عنوان اساتید در دانشگاه‌های روسیه تدریس می‌کنند بسیار با تجربه هستند. وقتی تحصیل تضمینی دندانپزشکی در روسیه انتخاب شما است، متوجه می‌شوید که دانشگاه های این کشور امکانات مدرنی و تجهیزات پیشرفته دارند و آموزش‌های بالینی عملی آن‌ها بی‌نظیر است، زیرا هدف آن‌ها این است که با آموزش دندانپزشکی به صورت اصولی، دندانپزشکان ماهر و زبردستی به دنیا تحویل دهند.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه: اعتبار دانشگاه های روسیه

بسیاری از دانشگاه‌های روسیه دارای تاییدیه بین‌المللی از شوراها و سازمان‌های دندانپزشکی معتبر هستند. کسب مدرک دندانپزشکی از یک دانشگاه معتبر روسیه می‌تواند اعتبار تحصیلی و تجربی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد که نتیجه آن دستیابی به فرصت‌های شغلی متنوع در جهان خواهد بود.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه: شهریه مقرون‌به‌صرفه دانشگاه های روسیه

در مقایسه با بسیاری از کشورها، شهریه و هزینه تحصیل در رشته دنداپزشکی در روسیه بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

هزینه‌های تحصیل و هزینه‌های زندگی در روسیه به طور کلی ارزان‌تر از کشورهای غربی است و آن را به گزینه‌ای استثنایی برای دانشجویان بین‌المللی تبدیل می‌کند.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه: تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

چندین دانشگاه روسیه رشته دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند که به ویژه برای دانشجویان بین‌المللی که به زبان روسی مسلط نیستند، بسیار مفید است. مطالعه به زبان انگلیسی باعث درک بهتر مفاهیم درسی و ایجاد ارتباط بهتر با هم‌کلاسی‌ها و اساتید خواهد شد.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه: ارائه انواع تخصص‌های دندانپزشکی در روسیه

روسیه ارائه‌دهنده تخصص‌های گوناگون دندانپزشکی است. دانشجویان می‌توانند از میان تخصص‌های مختلف مانند ارتودنسی، پروتزهای دندانی، پریودنتیکس، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی کودکان و غیره انتخاب کنند و تحصیلات خود را متناسب با علایق خود ادامه دهند.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه: فرصت‌های پژوهشی در روسیه

دانشگاه‌های روسیه به طور فعال تحقیق و نوآوری در زمینه دندانپزشکی را ترویج می‌کنند، به همین دلیل با تحصیل تضمینی دندانپزشکی در این کشور از فرصت‌های پژوهشی نیز بهره‌مند می‌شوید. دانشجویان می‌توانند در پروژه‌های تحقیقاتی شرکت و به پیشرفت علم دندانپزشکی کمک کنند.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه: چشم انداز شغلی دندانپزشکی در روسیه

پس از اتمام تحصیل تضمینی دندانپزشکی، فارغ‌التحصیلان با فرصت‌های طلایی شغلی شگفت زده می‌شوند. دانشجویانی که در روسیه تحصیلات خود را به پایان می‌رسانند می‌توانند در کلینیک‌های دندانپزشکی خصوصی، بیمارستان‌ها، موسسات تحقیقاتی مشغول به کار شوند که در ادامه در مورد این فرصت‌های شغلی و مزایای هر حیطه کاری بیشتر خواهید خواند.

بازار کار دندانپزشکان در روسیه
بازار کار دندانپزشکان در روسیه

فرصت‌های شغلی متنوع برای فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی

پس از تحصیل تضمینی دندانپزشکی روسیه، با اخذ مدرک خود دنیایی از فرصت‌های شغلی را پیش روی خود می‌بینید. چه دندانپزشک جوانی باشید که تازه کار خود را شروع کرده‌اید یا یک حرفه‌ای باتجربه باشید که از تغییر در مسیر شغلی خود استقبال می‌کنید؛ فرقی نمی‌کند زیرا در هر صورت مسیرهای مختلفی در حرفه دندان‌پزشکی وجود دارد که با توجه به شرایط خود می‌توانید یک مسیر مناسب برای رسیدن به اهداف شغلی و زندگی خود بیابید.

در زیر لیست برخی از فرصت های شغلی رشته دندانپزشکی در روسیه را ذکر کرده ایم :

1- همکاری با نیروهای مسلح و نظامی و مزایای آن

وام‌های مناسب و حقوق بازنشستگی

وقتی به عنوان دندانپزشک به ارتش می‌پیوندید از مزیت‌های دریافت وام‌ها مناسب بهره‌مند می‌شوید. مستمری‌های نظامی شامل بخش قابل توجهی از حقوق پایه و مزایای پزشکی مادام‌العمر است.

فرصت‌های سفر و ادامه تحصیل

وقتی با اداره نیروهای مسلح همکاری می‌کنید فرصتی برای سفر به سراسر جهان خواهید داشت و در شهرهای مختلف به ارائه خدمات می‌پردازید. شما می‌توانید با دسترسی به آخرین تکنولوژی و تکنیک‌های دندانپزشکی به روز باشید؛ زیرا امکان تحصیل برای شما فراهم خواهد بود.

2- همکاری با دانشگاه و مزایای آن

فرصت تدریس و تحقیق

با تحصیل تضمینی دندانپزشکی و همکاری با دانشگاه می‌توانید در پرورش نسل بعدی دندانپزشکان تاثیرگذار باشید و تجارب خود را در اختیار دانشجویان قرار دهید.

همکاری با دانشگاه جز مشاغل کم فشار محسوب می‌شود و با حداقل مسئولیت‌های اداری روبرو خواهید بود. همچنین می‌توانید در تحقیقات علمی پیشرفته شرکت کنید و با همکاران خود به رقابت و همکاری بپردازید.

3- همکاری با اداره خدمات بهداشت عمومی و مزایای آن

فرصت ارائه خدمت به جمعیت محروم

کار در اداره خدمات بهداشت عمومی به شما این امکان را می‌دهد که اهمیت شغل خود را احساس کنید و به کمک جوامع محروم بشتابید.

حقوق رقابتی و رشد شغلی

بعد از تحصیل تضمینی دندانپزشکی در کشور روسیه اغلب با حقوق رقابتی و مزایای جامعی روبرو می‌شوید. همچنین شما می‌توانید در طیف وسیعی از شاخه‌های رشته دندانپزشکی تجربه کسب کنید.

4-  همکاری با صنعت دندانپزشکی و مزایای آن

فرصت توسعه محصولات دندانپزشکی

وقتی تحصیل تضمینی دندانپزشکی شما به اتمام رسید و در صنعت دندانپزشکی مشغول به کار شدید، می‌توانید با توسعه محصولات مربوط به دندانپزشکی باعث بهبود وضعیت شغلی خود و همکاران شوید.

پتانسیل درآمد بالا و فرصت‌های رشد

تحصیل در رشته دندانپزشکی تضمین‌کننده دریافت حقوق بالا و پاداش‌های عالی است. به این ترتیب می‌توانید در حوزه‌های مختلف کاری خود رشد کنید و با کسب تجربه بیشتر بیاموزید.

5- فعالیت خصوصی یا حضور در مطب و مزایای آن

خودمختاری

یکی از مزایای تحصیل تضمینی دندانپزشکی این است که شما می‌توانید کنترل کاملی بر روی ساعات کاری خود داشته باشید و از تجهیزات مناسب در مطب شخصی بهره‌ ببرید و در مورد استخدام همکاران یا منشی‌ها به تنهایی تصمیم بگیرید.

ایجاد روابط بهتر با بیمار و درآمد بالاتر

افتتاح مطب خصوصی به شما این امکان را می‌دهد بتوانید روابط طولانی مدتی با بیمار ایجاد کنید. همچنین پتانسیل درآمد بالا در یک مطب خصوصی موفق وجود دارد.

6- همکاری با سازمان‌های خدمات دندانپزشکی و مزایای آن

پشتیبانی اداری

حقوق و دستمزد، بازاریابی و سایر وظایف اداری را واحد اداری انجام می‌دهند و نیازی نیست شما به عنوان یک دندانپزشک وقت زیادی را صرف چنین مسائلی کنید. بنابراین بهتر می‌توانید بر روی خدماتی که به بیماران ارائه می‌دهید، تمرکز کنید.

دسترسی به آموزش مداوم و کاهش حجم کار اداری

برخی از سازمان‌های خدمات دندانپزشکی روی توسعه حرفه‌ای دندانپزشکان خود سرمایه گذاری می‌کنند .با تحصیل تضمینی دندانپزشکی و همکاری با سازمان‌های خدمات دندانپزشکی؛ دندانپزشکان می‌توانند بدون دغدغه خاصی آموزش ببینند و همواره خدمات بهتر و بروزتری به بیماران ارائه دهند.

جمع‌بندی:

موسسه معتبر اعزام دانشجو فرداد دانش خدماتی عالی و بی‌نظیر برای مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه‌های روسیه به دانشجویان مستعد و علاقمند ارائه می‌دهد. با تحصیل تضمینی دندانپزشکی و ورود به بازار کار و حرفه دندانپزشکی با طیف وسیعی از فرصت‌های کاری روبرو می‌شوید و متوجه خواهید شد که مسیرهای مختلفی برای کشف و کسب تجربه وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. انتخاب مسیر درست به ارزش‌ها، ترجیحات فردی، اهداف شغلی کوتاه‌مدت و بلندمدت و شرایط شخصی شما بستگی دارد.

اگر در جستجوی معتبرترین موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور هستید، باید بدانید که فرداد دانش پاسارگاد شرایطی را فراهم می‌کند که دانشجویان ایرانی بتوانند در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در بهترین دانشگاه‌های روسیه تحصیل کنند و پس از کسب تجربه از فرصت‌های شغلی عالی بهره‌مند شوند. با تحصیل تضمینی دندانپزشکی و اخذ مدرک تاثیر معناداری در دنیای دندانپزشکی خواهید گذاشت.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx