آزمون‌های سراسری دولتی در روسیه – بخش دو

برای کسب اطلاعات در مورد مکان‌های آزمون‌های سراسری، توسط موسسه فرداد دانش با نمایندگان خدمات فدرال نظارت بر آموزش در روسیه تماس بگیرید که مسئولیت نظارت بر آزمون‌ها در خارج از کشور را بر عهده دارند. پرونده‌ها برای شرکت در آزمون‌های سراسری دولتی از 1 نوامبر تا 1 فوریه ثبت می‌شوند.

[section class=”Knowmore” bg_color=”rgb(245, 245, 245)” padding=”10px”]

[row v_align=”middle”]

[col span=”2″ span__sm=”12″ padding=”0px 0px 0px 0px” align=”center”]

[ux_image id=”1468″ height=”75%”]

[/col]

[col span=”10″ span__sm=”12″ divider=”0″ margin=”0px 0px 0 0px” align=”left” text_depth=”1″]

[gap height=”4%”]

برای اطلاعات بیشتر، با قسمت اول مقاله آزمون‌های سراسری دولتی در روسیه همراه ما باشید.

[/col]

[/row]

[/section]

این اسناد باید به سازمان‌هایی که مراکز آزمون را اداره می‌کنند ارسال شوند. طبق قانون، این مدارس متوسطه هستند که تحت نظر سفارت روسیه در کشورهای خارجی (مدارس خارج از کشور وزارت امور خارجه روسیه) هستند. این مدارس در وب سایت وزارت امور خارجه روسیه لیست شده‌اند و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مدارس و شرایط بورسیه تحصیلی روسیه به آن مراجعه کنید.

 

اسناد مورد نیاز برای شرکت در آزمون سراسری دولتی روسیه

هنگام ثبت نام برای آزمون دانشجوی آینده بین المللی باید درخواستی را برای تعیین رشته انتخاب شده، رضایت نامه برای پردازش داده‌های شخصی، گذرنامه و گواهینامه تحصیلی متوسطه همراه با ترجمه اسناد رسمی به زبان روسی را ارسال نمایید. اگر گواهی پس از تاریخ ثبت نام صادر شود، دانش آموزان می‌توانند مدرکی از تکمیل تحصیلات متوسطه خود (گواهی اصلی و ترجمه رسمی به زبان روسی) که توسط موسسه آموزش و پرورش تایید شده است را ارائه دهند. فرم‌های درخواست در وب سایت مرکز پردازش اطلاعات منطقه‌ای مسکو موجود است.

 

چگونگی آماده سازی برای شرکت در آزمون سراسری دولتی

برای قبولی در آزمون سراسری دولتی، فارغ التحصیلانی که تحصیلات خود را در مدرسه تمام می‌کنند، باید تسلط کافی بر زبان روسی داشته باشند و پاسخ‌های صحیح به لحاظ گرامری ارائه دهند. اگر معتقد هستید که سطح زبان شما به اندازه کافی بالا نیست، می‌توانید در یک دوره فشرده کوتاه در یک دانشگاه روسی یا در یک مدرسه زبان تابستانی / زمستانی شرکت کنید تا مهارت‌های زبان روسی خود را بالا ببرید. این یک فرصت عالی برای بازدید از دانشگاه، دیدار با استادان و تجربه زندگی در محوطه دانشگاه است. شما همچنین می‌توانید زبان روسی خود را در دوره‌های زبان که در مراکز فرهنگ و علوم روسی در بیش از 50 کشور دنیا برگزار می‌شود، تقویت کنید تا بتوانید در این امتحانات نمرات بالایی را به دست آورید.

هنگام آماده شدن برای شرکت در آزمون‌های سراسری دولتی، از کتاب‌های درسی توصیه شده توسط وزارت آموزش و پرورش و علوم روسیه استفاده کنید. شما می‌توانید از منابع مرجع برای تمام رشته‌های مشخص شده در وب سایت موسسه فدرال و برای تعیین سطح آموزشی و مشاوره ویدئویی، از پورتال رسمی این امتحانات استفاده کنید.

دانشجویی که مایل به تحصیل در روسیه است، می‌تواند به طور همزمان نتایج امتحانات خود را به پنج دانشگاه ارسال کند و حداکثر برای سه رشته تحصیلی در هر دانشگاه درخواست خود را ثبت کند. برای اقدام برای هر دانشگاه، وارد وب سایت آن شوید و به طور مستقیم درخواست خود را برای دانشگاه ارسال کنید؛ ثبت این درخواست به صورت رایگان است.

 

گزینه‌های مختلف برای ورود به دانشگاه مورد نظر شما

اگر احساس می‌کنید که برای قبولی در امتحانات ممکن است با مشکل روبرو شوید، می‌توانید گزینه دیگری مانند شرکت در المپیاد بین المللی را انتخاب کنید که برندگان و مقام‌های برتر آن حق انتخاب رشته‌های مختلف برای پذیرش را خواهند داشت. همچنین، برخی از دانشگاه‌ها امتحانات ویژه‌ای را برای دانشجویان آینده بین المللی برگزار می‌کنند. به هر حال، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دانشگاه را انتخاب کنید و درخواست خود را برای آن ارسال کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx