دوره‌های زبان روسی برای کسب و کار در مسکو

فرداد دانش معرف و راهنمایی کننده، درباره دوره‌های زبان روسی تجاری در مسکو با معرفی دوره‌های زبان روسی با ۱۵-۲۰ یا ۳۰ جلسه در هفته، برای مبتدیان، سطوح میانی و پیشرفته.

  • شما احتیاج دارید اطلاعات کسب و کار روسی خود را احیا کنید؟
  • شما به دنبال شرکای روس هستید و می‌خواهید به زبان روسی صحبت کنید؟
  • شما باید مدیران خارجی خود را برای یک ماموریت در روسیه آموزش دهید؟

دوره‌های زبان روسی که ما به شما معرفی خواهیم کرد برای متخصصان کسب و کار طراحی شده‌اند که می‌خواهند در روسیه کار کنند یا روابطی با روسیه داشته باشند که در آنها مهارت‌های زبان روسی مورد نیاز است. اگر دوست دارید شرکای روس پیدا کنید، باید چند شرط کسب و کار خاص را یاد بگیرید تا آماده شوید. داشتن دانش اولیه از زبان روسی هنگامی که شما این درس را آغاز می‌کنید، به شما کمک خواهد کرد پیشرفت سریع‌تری داشته باشید و موضوعات بیشتری را بتوانید در یک دوره کوتاه‌تر آموزش ببینید. همچنین اگر قصد تحصیل در روسیه را داشته باشید این برنامه کمک چندانی به شما خواهد کرد.

طراحی مسیر، متناسب با نیازها، حوزه فعالیت، موقعیت و الزامات زمان شما است. اگر برای دوره‌های زبان روسی کسب و کار پرس و جو می‌کنید، لطفا ابتدا با ما تماس بگیرید و اجازه دهید شما را راهنمایی کنیم که چه چیزی برای شما مناسب است. ما دوره‌های زبان روسی آموزشی برای دبیران و مدیران اجرایی ارشد را معرفی خواهیم کرد و می‌توانیم یک برنامه آموزشی خاص را با هم توسعه دهیم.

برای مثال یک دوره شروع یک هفته‌ای می‌تواند موضوعاتی مانند معرفی، ایجاد قرار ملاقات تجاری، انجام یک تماس تلفنی و شروع مذاکرات را پوشش دهد. در زیر یک مثال از یک دوره کاری با جزئیات بیشتر پیدا می‌کنید.

موضوعات درس کسب و کار (براساس ۴ هفته شهریه):

  • نامه‌های تجاری روسیه
  • قوانین گمرک، اعلام کالا و تعرفه‌های دولتی
  • تراکنش‌های تجاری
  • سرمایه‌گذاری مشترک
  • فروش کالا از طریق عوامل فروش
  • قانون انحصار
  • مالیات در روسیه
  • و …

برای دوره‌های زبان روسی گروهی بزرگ‌تر (به عنوان مثال، شرکت با ۱۰ تا ۱۵ نفر در دوره ۲ هفته‌ای)، مرکز آموزش نیز می‌تواند در ساختمان‌های دانشگاه دولتی مهندسی راه‌آهن مسکو برگزار شود. این ساختمان‌ها در سال ۱۸۹۶ توسط تزار نیکولاس دوم ساخته و تکمیل شد. این دانشگاه یک شهرت علمی عالی دارد و بزرگ‌ترین موسسه حمل و نقل پلی تکنیک با بیش از ۲۰،۰۰۰ دانشجو است. اگر بخواهید درباره جزئیات فنی سیستم راه‌آهن روسیه و اسرار راه‌آهن مطالبی بیاموزید، از شما دعوت می‌کنیم که دوره‌های زبان روسی ویژه‌ای را در تاریخ با مطالعه در آزمایشگاه‌های این دانشگاه بگذرانید. این دانشگاه به تازگی اتاق کلاس‌ها، از جمله آزمایشگاه‌های زبان و اتاق‌های کامپیوتر را نوسازی کرده‌است و همچنین می‌تواند به عنوان مرکز کنفرانس کار کند.

در پایان این دوره، از همه شرکت کنندگان دعوت خواهد شد تا آزمون TORFL (آزمون زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی) در مرکز آزمون TORFL دانشگاه دولتی مسکو را انجام دهند. ما همچنین از کمک به شما، در صورتی که به کار علمی، دسترسی به کتابخانه‌ها و آرشیو، فرصت‌های کسب‌وکار، سفر و غیره علاقمند هستید، خوشحال خواهیم شد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx