دانشگاه پزشکی ریازان – قسمت یک

تحصیل در رشته پزشکی در روسیه و دانشگاه پزشکی ریازان (Ryazan) احتمالا بهترین گزینه برای دانشجویانی است که به دنبال تحصیل در دانشگاههای باکیفیت پزشکی در روسیه هستند. هنگامی که تیم‌های ارزیابی از این دانشگاه بازدید کردند، کاملا بر این باور بودند که خدمات ارائه شده توسط این موسسه آموزشی کاملا متناسب با هزینه پرداختی توسط دانشجویان است. این به دلیل زیر ساخت‌های با کیفیت و هزینه پایین ارائه شده توسط این دانشگاه رده B + است.

دانشگاه پزشکی در شهر ریازان در حدود 180 کیلومتری مسکو واقع شده است. دانشجویانی که در رشته پزشکی، در دانشگاه پزشکی ریازان روسیه تحصیل می‌کنند می‌توانند در تعطیلات آخر هفته به منظور سرگرمی به مسکو سفر کنند.

شهر ریازان همچنین یک محیط آرام و امن را برای تحصیل در رشته پزشکی در روسیه به شیوه‌ای متمرکز ارائه می‌دهد. مدرک این دانشگاه در سراسر اتحادیه اروپا تحت فرآیند بولونیا مورد تایید است.

بسیاری از دانشجویان پس از تکمیل دوره تحصیلی خود در موضوعات تخصصی پزشکی مختلف، برای تحصیل رشته پزشکی در روسیه به ریازان نقل مکان کرده و در این دانشگاه به تحصیل می‌پردازند.

همه دانشجویانی که دارای بودجه کم و سابقه تحصیلی نه چندان فوق العاده هستند، اما همچنان مایل به تحصیل در یک دانشگاه با کیفیت بالا هستند، می‌توانند دوره پزشکی را در دانشگاه پزشکی ریازان انتخاب کنند.

از آنجا که تعداد صندلی‌های پزشکی برای دانشجویان کم است و خیلی سریع پر می‌شوند، باید کمی عجله کنید.

 

بودجه در دانشگاه پزشکی ریازان شامل موارد زیر می‌شود

  • هزینه تحصیل برای کل دوره پزشکی
  • اقامت خوابگاه برای کل دوره
  • هزینه غذا و زندگی در طول دوره
  • هزینه‌های متفرقه

این یکی از 10 دانشگاه برتر پیشنهادی ما بر اساس پارامترهای مختلف است. با توجه به اینکه تحصیل در رشته پزشکی در دیگر کشورها کمی گران است، این گزینه همچنان برای دانشجویان مفید خواهد بود چرا که مجبور به پرداخت هزینه‌های کمتری در مقایسه با کالج‌های پزشکی خصوصی در دیگر کشورهای اروپایی هستند.

سایر هزینه‌ها شامل هزینه‌های بیمه درمانی، تمدید ویزای اقامت، کتاب‌های درسی و غیره. هزینه‌ها بر اساس روبل محاسبه می‌شوند و معمولا در محدوده تا 10٪ متغیر هستند.

هزینه کلی تحصیل در پزشکی در روسیه در یک دانشگاه رده “B +” همانند دانشگاه علوم پزشکی ریازان می‌تواند هزینه‌ای معادل 20،73،000 روبل را در پی داشته باشد.

هزینه‌های خدماتی را در زمینه مشاوره، راهنمایی، پذیرش، خدمات مسافرتی (بلیط هوایی + ویزا + اقامت دائمی)، گواهی حق الوکاله MCI به عنوان فرم ثبت نام نیز اضافه کنید. شما باید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد هزینه‌های خدماتی کسب کنید.

 

پذیرش در دانشگاه پزشکی ریازان

به منظور تضمین محل تحصیل شما در رشته پزشکی در روسیه در دانشگاه پزشکی ریازان، شما باید زمان درخواست خود را به درستی تنظیم کنید.

در ابتدای برنامه برای تحصیل در رشته پزشکی در روسیه در دانشگاه پزشکی ریازان ارسال دعوت نامه توسط وزارت آموزش و پرورش روسیه حدود 8-4 هفته برای دانش آموزان طول می‌کشد. ویزا تنها بر اساس این نامه صادر می‌شود. در حال حاضر، از سال 2016، برای دانشجویانی که برای تحصیل در رشته پزشکی به روسیه و دانشگاه پزشکی ریازان می‌روند یک دعوت نامه الکترونیکی صادر می‌شود تا در زمان صرفه جویی شود.

در صورتی که درخواست شما دیر یا زود ارسال شود، ممکن است مجبور شوید 8 ماه اضافی برای گذراندن برنامه زبان روسی در نظر بگیرید، در حالی که اگر در مهلت تعیین شده برای ثبت نام برای تحصیل در رشته پزشکی در روسیه در دانشگاه پزشکی ریازان اقدام کنید، در ماه سپتامبر همراه با سایر دانشجویان به آنجا خواهید رسید.

 

واجد شرایط بودن برای پذیرش

دانشجویانی که دارای سوابق آکادمیکی پایین‌تر از 55 درصد هستند و هنوز هم مایل به شرکت در دوره پزشکی با کیفیت بالا و کم هزینه در روسیه هستند، این دانشگاه را انتخاب می‌کنند. حتی دانشجویان با نمره 50٪ می‌توانند با پرداخت پول پذیرش در این دانشگاه را تضمین کنند.

دریافت پذیرش از دانشگاه پزشکی ریازان نسبتا آسان‌تر است؛ زیرا این یک دانشگاه گران است. البته در مقابل امکاناتی که ارائه می‌دهد قیمت‌ها زیاد بالا نیست. بسیاری از دانشجویان واجد شرایط که مایل به تبدیل شدن به یک کارشناس یا پزشک در روسیه هستند و به دنبال دانشگاهی با امکانات خوب هستند این دانشگاه یکی از گزینه‌های مناسب خواهد بود.

 

در قسمت دوم مطلب “ دانشگاه پزشکی ریازان – قسمت دو ”  به نکات تکمیلی و همچنین مزایای دوره تکمیلی پزشکی در روسیه و نحوه رزرو یک صندلی در دوره پزشکی در روسیه پرداختیم که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx