دانشگاه پزشکی ریازان – قسمت سه

در دانشگاه پزشکی ریازان سمینارهای زیادی را برای هدایت دانش آموزان به سوی یک مسیر شغلی مناسب و انتخاب رشته تخصصی مناسب در رشته پزشکی برگزار می‌گردد.

[section class=”Knowmore” bg_color=”rgb(245, 245, 245)” padding=”10px”]

[row v_align=”middle”]

[col span=”2″ span__sm=”12″ padding=”0px 0px 0px 0px” align=”center”]

[ux_image id=”1468″ height=”75%”]

[/col]
[col span=”10″ span__sm=”12″ divider=”0″ margin=”0px 0px 0 0px” align=”left” text_depth=”1″]

[gap height=”4%”]

حتما برای شناختن بیشتر این دانشگاه قسمت دوم مقاله دانشگاه پزشکی ریازان را که برایتان گردهم آورده‌ایم را مطالعه فرمایید.

[/col]

[/row]

[/section]

مشاوره گروهی در دانشگاه پزشکی ریازان

در این دانشگاه برگزاری سمینارهای مختلف در زمان‌های متعدد انجام می‌شود و هر زمانی می‌توانید در این جلسات مشاوره شرکت کنید، این فرصت طلایی را با مشاوران متخصص از دست ندهید تا مشاوره درستی در مورد حرفه پزشکی خود دریافت کنید! همچنین، قبل از حضور در این سمینار، توصیه می‌شود در یکی از جلسات مشاوره ما شرکت کنید و با شرایط تحصیل و شرایط بورسیه تحصیلی در روسیه آشنا شوید، زیرا از ابتدا می‌توانید با اصول اولیه تحصیل و اقامت آشنا شوید!

 

جلسه مشاوره

برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص دوره پزشکی در خارج از کشور، موسسه فرداد دانش، نحوه انتخاب دانشگاه، شهر تحصیل، مزایا و معایب شهرهای مختلف و مدارک مورد نیاز را به شما مشاوره خواهد داد تا شما بتوانید در بهترین دانشگاه ممکن تحصیلات تکمیلی خود را انجام دهید.

ما دارای یک تیم بسیار متخصص و با تجربه از مشاوران هستیم که دارای تخصص کافی در موضوعات خاص مانند تحصیل و انتخاب رشته تحصیلی در روسیه، انتخاب شهر و دانشگاه هستند. شما می‌توانید با یکی از مشاوران به طور دائمی از طریق تماس تلفنی، اس ام اس، ایمیل و غیره در تماس باشید تا بتوانند برای حل مشکلات شما و کمک به یافتن مسیر درست به شما کمک کنند!

 

آزمون بورس تحصیلی

روسیه برای رشته پزشکی هر ساله یک آزمون بورس تحصیلی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد و از طریق آن تخفیف‌های بزرگ و یا حتی بورسیه تحصیلی 100٪ را به دانشجویان ارائه می‌دهد که در غیر این صورت هزینه‌ای بیش از 125000 روبل روسیه را در پی خواهد داشت. این آزمون 360 نمره‌ای متمرکز بر مواد درسی کلاس دوازده است. اگر یک دانش آموز نمره 180 و بالاتر دریافت کند، 50٪ تخفیف در دوره‌های بعدی دریافت خواهد کرد و اگر یک دانش آموز نمره 300 و بالاتر دریافت کند، واجد شرایط برای دریافت 100٪ تخفیف خواهد بود و دوره بعدی را بدون پرداخت هزینه سپری خواهد کرد!

 

فرآیند پذیرش در دوره پزشکی در روسیه

روند پذیرش برای رشته پزشکی در روسیه برای دانشجویان به سادگی انجام می‌شود. پذیرش مستقیم برای دانشگاه پزشکی ریازان در حال حاضر در دسترس است. تنها چیزی که باید مراقب آن باشید برنامه زمان بندی دوره است. اگر در مهلت مقرر درخواست خود را ارسال کنید، هیچ مشکلی برای تکمیل روند پذیرش وجود ندارد. شما در اول ماه سپتامبر برای تحصیل در دوره پزشکی در یک دانشگاه پزشکی برتر به روسیه اعزام خواهید شد. با توجه به سردرگمی و وضعیت غیر منطقی ایجاد شده برای دانشجویان در خصوص امتحان‌های NEET-1 و NEET-2، توصیه می‌شود صندلی پزشکی را با نام خود ذخیره کنید. شما فقط باید از فهرست دانشگاه‌های پزشکی مقصد نهایی را انتخاب کنید.

سیستم پذیرش مستقیم و آنلاین شفافیت کامل برای دانشجویان متقاضی شرکت در دوره‌های پزشکی در روسیه را تامین می‌کند. دانش آموزان قادر به پیگیری کل پیشرفت سیستم پذیرش از طریق آخرین تکنولوژی هستند. پذیرش آزاد بدون هیچ مشکلی در دوره پزشکی در روسیه اکنون برای دانشجویان در دسترس است.

دانشجویان پزشکی در خارج از کشور می‌توانند از خدمات منحصر به فرد مشاوران تحصیلات برای گذراندن تست غربالگری استفاده کنند. پزشکان باید در آزمون تخصصی از دانشگاه‌های معتبر در خارج از کشور قبول شوند. تست غربالگری برای 19 موضوع به عنوان دوره و برنامه درسی طراحی شده و ارائه شده است. دانشجویان در حین مطالعه برنامه درسی در خارج از کشور از طریق آزمون تست می‌شوند.

اکنون دانش آموزان می‌توانند از برنامه آموزشی دانشگاه استفاده کنند که مطابق با برنامه درسی تنظیم شده است. مربیگری از طریق برنامه آماده سازی موضوعی در 128 ماده درسی به طور سیستماتیک در دسترس است. سخنرانی‌های ویدئویی ارائه شده توسط پزشکان برتر، یکی از آزمون‌های غربالگری است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx