اعزام دانشجو به خارج از کشور

موسسه علمی فرداد دانش پاسارگاد ارائه دهنده خدمات مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه های اروپا به دانش آموزان و دانشجویان مستعد و علاقمند به پبشرفت تحصیلی و ادامه تحصیل در معتبرترین دانشگاه های بین المللی می باشد .

مجموعه فرداددانش پاسارگاد یکی از معتبرترین مراکز در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور می باشد؛

یکی از خدمات مجموعه فرداد دانش پاسارگاد، اعزام دانشجو به  روسیه ، اسپانیا،  ایتالیا ،کانادا، لهستان، آلمان، بلاروس، صربستان، لیتوانی و … در رشته های مختلف به خصوص تحصیل در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ،داروسازی ،  ژنتیک ، مهندسی و رشته های فنی و هنر می باشد  .

برای اطلاع از مراحل مهاجرت تحصیلی و اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز برای تحصیل خارج از کشور و اخذ بورسیه های تحصیلی ، و مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور

 با ما در ارتباط باشید .

معتبرترین موسسه اعزام دانشجو - فرداد دانش پاسارگاد

هدف از اعزام دانشجو به خارج از کشور چیست؟

اعزام دانشجو برای تحصیل در خارج از کشور و پذیرش تحصیلی از طرف کشورهای خارجی  ، به دلایل مختلفی انجام می شود.

یکی از اهداف کشور مبدا به عنوان کشور اعزام کننده دانشجو، بهبود سطح علمی و تخصصی دانشجویان ، گسترش فرصتهای شغلی تخصصی و به روزرسانی گردش اطلاعات دانشجویان  و ایجاد فرصت های مطالعاتی می باشد.

هدف دانشجو برای تحصیل در خارج از کشور

امروزه تحصیل بین المللی ، و بهره مندی از کیفیت بالای تحصیلی و آموزشی در مقاطع مختلف مورد توجه خانواده ها و دانشجویان می باشد. تحصیل در کشورهای پیشرفته و مدرن ، با ساختار آموزشی رشد یافته ، بسیاری از خانواده ها را برای برنامه ریزی تحصیلی فرزندان برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ، ترغیب می کند.

همه دانشجویان در رشته های تحصیلی مختلف ، برای پیشرفت و رشد تحصیلی ، برنامه هایی درسر دارند ، دانشجویانی که علاقمند به تحصیل در خارج از کشور هستند ، دلایل متفاوتی برای این تصمیم مهم و مسیر متفاوت درنظر دارند .

در ادامه به دلایل و مزایای اعزام دانشجو به خارج از کشور می پردازیم :

آشنایی با فرهنگ جدید

شاید یکی از مهمترین مزایای تحصیل در خارج، ارتباط و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم یک کشور دیگر به صورت عمیق است.

اینکه شما در یک کشور اروپایی یا آسیایی تحصیل کنید ، هرکدام تجربه ها و چالش های متفاوتی برای شما خواهد داشت و آشنایی با سبک زندگی و تفکر کشورهای مختلف ، تاثیر بسیارزیاد و ارزشمندی در شکل گیری گستردگی اهداف و سبک زندگی شما خواهد داشت.

یادگیری زبان خارجی

یادگیری زبان های بین المللی مانند انگلیسی یا فرانسه و علاوه برآن یادگیری زبان کشور مقصد ( برای مثال اسپانیا )  و تسلط برآن ، یکی از مزیت های بسیار کاربردی تحصیل در خارج از کشور می باشد که در رشد و موفقیت و آینده شما بسیار تاثیرگذار است .

ارتقاء سطح تحصیلی و معلومات دانشجویان

بهبود سطح علمی و تخصصی دانشجویان خارج از کشور، وبرخورداری از سطح بالای آموزشی و تحقیقاتی و امکان استفاده از تجهیزات به روز و منابع آنها، دانش و مهارت دانشجو را از  سایر هم دوره های خود، متفاوت می کند.

همچنین شرکت در برنامه های بین المللی، سمینارها، کنفرانسها و پروژه های بین المللی، فرصت همکاری و گفتگو با اساتید و سایر دانشجویان برجسته را فراهم می کند.

از دیگر مزایای اعزام دانشجو برای تحصیل در خارج از کشور، موارد زیر را می توان نام برد :

  • امکان استفاده از بورس تحصیلی
  • امکان مهاجرت و اخذ  اقامت دائم کشوری دیگر
  • تاثیرات مثبت در شغل آینده دانشجو
  • تقویت روابط اجتماعی
  • اوقات فراغت با کیفیت
  • تقویت استقلال مالی و شخصیتی
  • بالا رفتن اعتماد به نفس
  • خارج شدن از منطقه آسایش
  • دیدگاهی متفاوت برای ادامه زندگی
  • و …

کشور مقصد به عنوان پذیرنده دانشجو :

یکی از مهمترین اهداف کشورهای پذیرنده دانشجو ، و در اختیار قراردادن بستر دانشگاهی و امکانات پیشرفته به دانشجویان خارجی ، تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز آن کشور است .

دانشجویانی که در کشورهای دیگر تحصیل میکنند، معمولا با فرهنگ، زبان، سیستم آموزشی و شرایط اجتماعی آن کشور آشنا میشوند و میتوانند پس از فارغ التحصیلی، به عنوان پلی بین دو کشور عمل کنند.

با این حال ، بسیاری از دانشجویان ممکن است پس از تحصیل در خارج، به کشور خود بازگردند و دانش و تجربه خود را در خدمت به جامعه خود، به کار بگیرند.

از دیگر دلایل کشور ها برای پذیرش دانشجو موارد زیر را می توان نام برد :

  • درآمد زایی برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی
  • تقویت روابط اجتماعی و بین المللی
  • تامین نیروی کار جوان و با کیفیت
  • کاهش هزینه های تربیت نیروی تحصیل کرده

 

در صورتی که به پیشرفت تحصیلی خود بها می دهید و برنامه صحیح و منظمی برای آینده خود دارید، همکاران ما در مجموعه فرداددانش پاسارگاد، آماده ارائه مشاوره های تخصصی و تکمیلی برای تعیین مسیر تحصیلی شما در خارج از کشور می باشند .

با ما تماس بگیرید .

مجموعه فرداددانش پاسارگاد یکی از مراکز معتبر در زمینه اعزام دانشجو به کشورهای مختلف، و اخذ پذیرش تحصیلی در رشته های برتر،به خصوص انجام خدمات پذیرش تحصیلی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، ژنتیک، مهندسی و رشته های فنی و هنر می باشد .

معرفی بهترین دانشگاه های آلمان

بهترین دانشگاه های آلمان در سال 2024

لیست بهترین دانشگاه های آلمان شامل برخی از بهترین دانشگاه های جهان برای مهاجرت تحصیلی است. نزدیک به 49 دانشگاه کشور آلمان در میان برترین دانشگاه های جهان قرار دارند. دانشجویان بین المللی می توانند در شهرهای مونیخ، برلین و نزدیک به 40 شهر دیگر این کشور به تحصیل رایگان

ادامه ...
اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی چیست؟ (مراحل، شرایط و مدارک )

برای هر دانشجو، اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه معتبر، نقطه عطف مهمی در مسیر مهاجرت تحصیلی است. موفقیت در این مسیر، یعنی باز شدن دروازه ای از فرصت ها برای رشد شخصی و حرفه ای. فرایند درخواست و اخذ پذیرش از دانشگاه می تواند هیجان انگیز، اما

ادامه ...
تحصیل در دانشگاه روم روسیه(سماشکو سابق)

دانشگاه روم ( سماشکو سابق )

دانشگاه روم(سماشکو سابق)، که در ایران با نام دانشگاه سماشکو یا یوداکیموا نیز شناخته می شود، یکی از بهترین و مهم ترین دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی روسیه در زمینه تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی است. این دانشگاه در سال ۱۹۲۲ افتتاح شد و به سرعت به یکی از

ادامه ...
تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در بلاروس

تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در بلاروس

تحصیل پزشکی بلاروس این روزها علاقه مندان زیادی از سراسر جهان پیدا کرده است. بلاروس با ارائه رشته پزشکی با شهریه پایین و فراهم کردن شرایط پذیرش آسان، به یکی از مقاصد محبوب برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. در بلاروس امکان تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی به

ادامه ...
بهترین رشته های تحصیلی در بلاروس

محبوب ترین رشته های تحصیلی در بلاروس

بلاروس یکی از کشورهای اروپای شرقی است که طی سال های اخیر به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل آسان پزشکی در خارج از کشور و آموزش با کیفیت هستند، تبدیل شده است. یکی از مزایای تحصیل در بلاروس امکان تحصیل در طیف وسیعی از رشته

ادامه ...
هزینه تحصیل در آلمان

هزینه تحصیل در آلمان 2024

تحصیل در آلمان به عنوان یکی از قطب های اصلی اقتصاد جهان و خانه برخی از معتبر ترین دانشگاه های جهان، رویای افراد زیادی از سراسر جهان است. یکی از دلایل اصلی جذابیت این کشور میان دانشجویان بین المللی، امکان تحصیل رایگان در آلمان است. البته فقط تحصیل در دانشگاه

ادامه ...