موسسه معتبر اعزام دانشجو به خارج از کشور
فرداددانش پاسارگاد

فرداددانش پاسارگاد

موسسه معتبر اعزام دانشجو به خارج از کشور

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مجارستان مقصد جدید دانشجویان پزشکی ایران

یکی از بهترین فرصت ها و مقاصد جدید برای تحصیل پزشکی دانشجویان ایرانی تحصیل در دانشگاه های پزشکی مجارستان می باشد. اگر می خواهید تحصیلی ارزان را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کشور مجارستان می باشد.

با توجه به حجم زیاد درخواست تحصیل پزشکی در خارج از کشور، با اقدام جهت اخذ پذیرش تحصیلی پزشکی در بهترین دانشگاه های مجارستان می توانید از این فرصت و مقصد جدید برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود و همچنین تضمین آینده شغلی خود در ایران استفاده کنید.

رشته پزشکی یکی از رشته های پرطرفدار در کشور ایران

رشته های پزشکی و دندانپزشکی از پرطرفدارترین رشته ها نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور ها است. یکی از دلایلی که بیشتر دانش آموزان این رشته را انتخاب می‌کنند داشتن بازارکار و درآمد خوب این رشته است. رشته تجربی مناسب افرادی است که علاقه مند به دروس ریاضی، فیزیک، زیست شناسی  یا علوم زیستی دارند. در واقع شما باید صبر و حوصله بالایی داشته باشید، زیرا باید شنونده خوبی باشید و با نگرانی های بیماران خود همدل شوید.

سریع ترین راه برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور
سریع ترین راه برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور

 

رشته پزشکی یکی از رشته های پرطرفدار در کشور ایران

رشته های پزشکی و دندانپزشکی از پرطرفدارترین رشته ها نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور ها است. یکی از دلایلی که بیشتر دانش آموزان و دانشجویان این رشته را انتخاب می‌کنند داشتن بازارکار و درآمد خوب این رشته است. اما اصلی ترین چالش تحصیل پزشکی در ایران عبور از سد سخت و طاقت فرسای کنکور می باشد.

بنابراین اگر قصد پزشک شدن دارید و دنبال راحتی آسان و مطئن هستید ما به شما تحصیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دیگر رشته های علوم پزشکی در خارج از کشور را پیشنهاد می دهیم.

امروزه تحصیل پزشکی در مجارستان  به دلیل دارا بودن استانداردهای بالای آموزش با کیفیت اروپا به یکی از مقاصد جدید دانشجویان ایرانی برای پزشک شدن تبدیل شده است.

 

مزایای تحصیل پزشکی در مجارستان

تایید بودن مدرک دانشگاهی مجارستان در کل دنیا

تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان

درآمد بالا و هزینه های مقرون به صرفه در کشور مجارستان

امکان استفاده از کتابخانه های دانشگاه با تیتراژ بسیار بالای کتاب های آموزشی

امکان استفاده از اقامت شینگن

هزینه تحصیل و شهریه بسیار مناسب نسبت به آمریکا به عنوان مثال تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی

بورسیه های تحصیلی پزشکی در مجارستان

هزاران دانشجو در سراسر جهان بوده که هر ساله متقاضی ادامه تحصیل در کشور مجارستان هستند. هر ساله تعداد متقاضیان ورود به این کشور در حال افزایش است. در سال 2019-2018 به بیش از 4.100 درخواست، بورسیه اعطا شده.

کشور مجارستان امروزه تقاضای بسیاری از سمت دانشجویان دارد، زیرا زندگی در این کشور بسیار مقرون به صرفه بوده و با داشتن یک محیط امن و دوستانه و حمل و نقل عمومی مناسب و همچنین مراکز تفریحی و جاهای دیدنی در کشور مجارستان، می‌توان تجربه خوبی را از زندگی در این کشور داشته باشید.

در واقع برنامه بورسیه تحصیلی در کشور مجارستان از سال 2013 در دولت مجارستان آغاز شد. به دلیل افزایش تشویق دانشجویان بین المللی برای بورسیه، موسسات آموزش عالی مجارستان هر ساله بورس تحصیلی را تمدید می‌کنند.

بورسیه های پزشکی در مجارستان ممکن است تمام یا بخشی از شهریه های پزشکی این کشور را بپردازند که شامل هزینه زندگی، بیمه و اسکان در این کشور می‌شود.

از مهمترین بورسیه های کشور مجارستان که برای دانشجویان پزشکی، در دسترس است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Stipendium Hungaricum
  • Bilateral State Scholarships
  • CEEPUS

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی پزشکی در مجارستان

اگر می خواهید با شرایط و مدارک لازم برای تحصیل در مجارستان در رشته پزشکی آشنا شوید، ایتدا باید دانشگاه مورد نظرتان را انتخاب کرده باشید، زیرا دانشگاه های مختلف شرایط و مدارک خود را برای پذیرش دانشجویان بین المللی دارند. جهت انتخاب دانشگاه پزشکی مجارستان، از بین بهترین دانشگاه ها که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است باید به شرایط پذیرش، هزینه های تحصیل، امکان بورسیه تحصیلی، مکان جغرافیایی دانشگاه و برنامه های ارائه شده ی دانشگاه دقت کنید و بعد انتخاب خود را نهایی کنید.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی پزشکی در مجارستان شامل: دیپلم دبیرستان همراه با ریز نمرات، رزومه و معرفی نامه و پاسپورت می باشد. تحصیل پزشکی در مجارستان برای افراد فراهم می باشد که لیسانس دارند و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مجارستان را دارند، در این صورت این افراد می توانند بدون آزمون ورودی و بدون کنکور به ادامه تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان بپردازند.

معرفی بهترین دانشگاه های پزشکی مجارستان

در ادامه به تحصیل پزشکی در بهترین دانشگاه های مجارستان پرداخته ایم:

دانشگاه سملوایز (SEMMELWEIS UNIVERCITY)

دانشگاه سملوایز در سال 1976 تاسیس شده که امروزه میزبان 11000 دانشجو است که حدود 30 درصد از این دانشجویان را دانشجویان بین المللی تکشیل می‌دهند. دانشگاه سملوایز در رشته پزشکی، دندانپزشکی و زیر شاخه پزشکی می‌توان ادعا کرد که حرف اول را می‌زند.

نکاتی که باید در رابطه با دانشگاه سلموایز بدانید:

تحصیل پزشکی در دانشگاه سلموایز حدود 17110 یورو در سال هزینه دارد.

تحصیل پزشکی در دانشگاه سلموایز حدود 6 سال زمان می‌برد. دانشجویانی که در دانشگاه سلموایز محصل هستند مدرکی که دریافت می‌کنند، معادل مدرک کارشناسی ارشد است.

دانشگاه دبرسن

دانشگاه دبرسن یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور مجارستان محسوب می‌شود. دانشگاه دبرسن بیش از 150 رشته و برنامه تحصیلی را در مقاطع مختلف ارائه می‌دهد و در این دانشگاه رشته پزشکی هم نیز تدریس می‌شود.

نکاتی که باید در رابطه با دانشگاه دبرسن بدانید:

دانشگاه دبرسن در سال 1538 تاسیس شده است.

دانشگاه دبرسن بیش از 23800 دانشجو دارد که بیش از 700 نفر انها، دانشجویان بین المللی تشکیل داده اند.

تحصیل ارزان پزشکی در بهترین دانشگاه های مجارستان
تحصیل ارزان پزشکی در بهترین دانشگاه های مجارستان

 

بهترین کشورها برای تحصیل رشته پزشکی

یکی از سخت ترین تصمیم ها برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور، یافتن بهترین کشور برای ادامه تحصیل است. دانشجویان پزشکی در اکثر کشورها با احترام و وقار یاد می‌شوند. افراد برای تحصیل در رشته پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی بیشتر به کشورهای کانادا، روسیه، آلمان، انگلیس و… مهاجرت می‌کنند. اما امروزه کشور مجارستان یک مقصد جدید و قابل قبول برای دانشجویان رشته پزشکی است.

پرتکرارترین سوالات تحصیل پزشکی در مجارستان

رشته پزشکی در کشور مجارستان به چه زبانی تدریس می‌شود؟

کشور مجارستان رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد.

هزینه رشته پزشکی و دندانپزشکی در کشور مجارستان چقدر است؟

به طور متوسط هزینه رشته پزشکی و دندانپزشکی در کشور مجارستان بین 15200 تا 18200 دلار است.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله اشاره شد، رشته پزشکی یکی از سخت ترین رشته ها در سراسر دنیا است که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان به کشور مجارستان برای تحصیل در این رشته مهاجرت می‌کنند. کشور مجارستان به دانشجویان کمک می‌کند تا برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام کنند و نسبت به سایر کشورها از شرایط و سختی کمتری برخوردار است.

فرداد دانش پاسارگاد یکی از معتبر ترین موسسات اعزام دانشجو در رشته های مهندسی، پزشکی، دندان پزشکی به کشور مجارستان می باشد که شما در مسیر اخذ پذیرش تحصیلی خود در اکثر رشته های پزشکی، مهندسی، هنر و علوم انسانی بصورت تضمینی همراهی می کند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx