پذیرش فوری، قطعی و بدون آزمون رشته های پزشکی دانشگاه رودن روسیه

.

دانشگاه رودن روسیه بعنوان یک دانشگاه معتبر و شناخته شده در این کشور که هرساله پذیرای دانشجویان داخلی و خارجی زیادی است، اینبار امکان پذیرش فوری، قطعی  و بدون آزمون را برای علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه از کشور روسیه فراهم آورده است. نکته مهم دیگر اینست که شما برای پذیرش در این دانشگاه نیازی به مدرک زبان نخواهید داشت.

پذیرش در دانشگاه رودن بدون آزمون

 

درواقع پذیرش فوری و صددرصدی دانشگاه رودن روسیه ظرف یک ماه توسط تیم دفتر مهاجرتی فرداد دانش پاسارگاد امکان پذیر است. پذیرش قطعی و فوری دانشگاه رودن روسیه (دانشگاهی با رنکینگ 317 در جهان) فرصتی است که نمی توان آن را از دست داد یا نسبت به این امر بی تفاوت بود.

 

رنکینگ دانشگاه رودن روسیه

تاریخچه دانشگاه رودن روسیه (دوستی ملل)

دانشگاه رودن (دوستی ملل) همانطور که از لقب اش هم مشخص است، در سال 1975 از طرف کشورهای مختلفی واقع در سه قاره آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین، جایزه ی دوستی ملل را دریافت کرد.

این لقب آنقدر برازنده دانشگاه بود که در 5 فوریه سال 1992، نام این دانشگاه را به همین اسم یعنی “دوستی ملل” تغییر دادند.

دولت روسیه، سنگ بنای این دانشگاه را در پنجم فوریه 1960 بنا کرد. دانشگاهی که با نام پاتریس لمومبا ( شخصی که نماد جبش آزادی خواهی در آفریقا بود.) تاسیس شد.

دانشگاه پاتریس لمومبا یا همین رودن امروزه، از بدو پذیرش خود، جذب دانشجوهای خارجی را آغاز کرد. در همان سال اول از کل 288 نفر دانشجوی مشغول به تحصیل، 47 دانشجوی خارجی داشت تا به الان که این دانشگاه خانه امن ورودی های خارج از کشور است.

دانشگاه رودن (دوستی ملل) یک دانشگاه دولتی شناخته شده در کل جهان به شمار می رود و یکی از بهترین دانشگاه های کشور روسیه به حساب می آید.

دانشگاه رودن تابحال توانسته از 140 کشور دنیا دانشجو پذیرش کند که این آمار در کل دنیا رکوردی منحصربفرد است. بااینهمه نام بردن از این دانشگاه به عنوان دوستی ملل، شوخی نیست.

دانشگاهی که توانسته مرزهارا از کل جهان برداشته و باهدف تعلیم دانشجوها بدون توجه به رنگ، نژاد، دین، مذهب و هرآن چیزی که می تواند انسان ها را دسته بندی کند، به راه خود ادامه دهد.

ساختار دانشگاه رودن از نظر معماری نیز، یک ساختار کلاسیک را صاحب است. دقیقا همان ساختاری که در دانشگاه های بزرگ دنیا وجود دارد.

university of RUDN

رشته های ارائه شده توسط دانشگاه رودن روسیه

دانشگاه رودن روسیه رشته پزشکی را در یک دوره 6 ساله برای دانشجویان خود برگزار می کند. رشته ای که به زبان روسی و انگلیسی پذیرش می شود.

رشته دندان پزشکی به صورت دوره 5 ساله و به زبان روسی و انگلیسی برگزار می شود.

رشته داروسازی یک رشته 5 ساله است و به زبان روسی تدریس می شود.

رشته های مهندسی در یک دوره 6 ساله و به دو زبان روسی و انکلیسی برگزار می شود.

رشته های علوم انسانی در طول دوره 6 ساله به زبان روسی و انگلیسی تدریس می شود.

رشته هنر نیز در یک دوره 6 ساله به زبان روسی و انگلیسی به اتمام می رسد.

چنانچه به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید، تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.سال تحصیلی در دانشگاه رودن، به دو قسمت تقسیم می شود که هرکدام 18 هفته است. سپتامبر و فوریه شروع ترم اول و دوم می باشد و تعطیلات این دانشگاه دو هفته در ژانویه همزمان با کریسمس شروع می شود.

رشته پزشکی در دانشگاه رودن

مزایای تحصیل در دانشگاه رودن روسیه

از جمله مزایای بصری دانشگاه رودن روسیه می توان به محوطه زیبای این دانشگاه اشاره کرد که جایزه بهترین طراحی محوطه دانشگاه را دریافت کرده است. نکته قابل توجه بعدی خوابگاه دانشجویی این دانشگاه است که به عنوان بهترین خوابگاه دانشجویی انتخاب شده است.

امکانات رفاهی نظیر سالن های زیبایی، اینترنت، آشپزخانه های تکمیل، تلویزیون، تلفن، رختشویی و خشکشویی موجود است. همچنین ساختمان های مجزا که شامل باشگاه، مرکز خرید و … می شود.

البته این را هم باید خاطر نشان کرد که مهمترین مزیت این دانشگاه، روابط بین المللی آن و فعالیت دانشگاه در راستای پذیرش دانشجو از 140 کشور دنیا است که فارغ التحصلان آن نیز در 170 کشور دنیا مشغول به فعالیت هستند.

با درنظر گرفتن اینکه پذیرش صد درصدی و فوری دانشگاه رودن دربازه زمانی تقریبا یک ماهه انجام می گیرد، پس می توان این امتیاز را یک برد برای تمامی متقاضیانی در نظر گرفت که قصد مهاجرت تحصیلی دارند.

اعطای بورسیه از طرف دانشگاه برای دانشجویان خارجی نیز از دیگر مزیت های دانشگاه رودن به مانند دیگر دانشگاه های روسیه حساب می شود که با همراهی همه جانبه، این مهم را قدم برداشته است.

 

فوتبال در دانشگاه رودن

هزینه های تحصیل در دانشگاه رودن (دوستی ملل) روسیه

شهریه های دانشگاه رودن برای رشته پزشکی و زیر شاخه های ان به زبان انگلیسی و روسی اندکی باهم متفاوت است. رشته های دیگر نیز با شهریه ای کمتر از رشته های پزشکی، پذیرش می شود و هزینه های تفاوتی برای تحصیل در روسیه پرداخت خواهید کرد.

متقاضیان مهاجرت برای به دست آوردن هزینه ها و شهریه های دانشگاه بصورت دقیق و به روز، می توانند با مشاورین مهاجرت تحصیلی حاضر در موسسه بصورت حضوری، تلفنی و یا از طریق فضای مجازی در ارتباط باشند.

موسسه فرداد دانش پاسارگاد با تسهیل در امر مهاجرت و برخورد مسئولانه نسبت به مراجعین علمی خود، در تلاش است تا مهاجرتی شیرین را برای تمامی دانشجویان به ارمغان بیاورد.

 

مدارک لازم جهت پذیرش در دانشگاه رودن روسیه

متقاضیان مهاجرت تحصیلی برای روسیه، باید مدارکی را به همراه خود داشته باشند. این مدارک عبارت است از : کپی گذرنامه (پاسپورت)، کپی مدرک تحصیلی، عکس 3*4 و کپی ریز نمرات.

این نکته راهم باید یادآور شد که تمامی مدارک درخواستی دفتر مهاجرتی باید به زبان روسی ترجمه شود. البته ذکر این مطلب نیز خالی از لطف نیست که تیم مهاجرتی فرداد دانش پاسارگاد، با هدف مدیریت در زمان و سهولت انجام کارهای اداری دانشجویان، ترجمه مدارک متقاضیان را نیز انجام می دهد.

به این ترتیب علاوه بر سرعت گرفتن کارهای اداری دانشجویان اعزامی، ترجمه صحیح و اصولی مدارک برای متقاضیان مهاجرت نیز دقیقا عین آن چیزی که کشور مقصد توقع دارد، انجام می پذیرد.

 

فرداد دانش پاسارگاد

 

در پایان لازم است دوباره تاکید کنیم که؛ پذیرش قطعی، فوری و بدون آزمون دانشگاه رودن برای تمامی رشته های پزشکی و زیرشاخه های آن، ظرف مدت یکماهه توسط تیم مهاجرتی فرداد دانش پاسارگاد انجام می پذیرد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با pgdanesh در تماس باشید.

 

4.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx