دانشگاه پزشکی ریازان – قسمت دو

در حال حاضر، دانش آموزان می‌توانند در رشته پزشکی در روسیه تحصیل کنند و شروع به آماده سازی برای شرکت در دوره‌های مرحله 1 و مربیگری امتحان و مرحله 2 در طول تحصیلات پزشکی در خارج از کشور خود کنند. راهنمای مرحله 1 شامل موارد مختلف بوده که در زیر لیست شده است.

حتما برای شناختن بیشتر این دانشگاه قسمت اول مقاله دانشگاه پزشکی ریازان را که برایتان گردهم آورده‌ایم را مطالعه فرمایید.

  • 220 ساعت محتوای صوتی و ویدئویی
  • 6 تا 9 ماه دسترسی به مطالعه تعاملی
  • دسترسی به بانک سوالات در آزمون مرحله 1
  • دسترسی به حجم زیادی از کتاب‌های اصلی سخت افزاری و کتاب‌های الکترونیکی تعاملی
  • مربی اختصاصی برای حمایت از شما در طول تحصیل
  • اقدام دستی برای ثبت فرآیند درخواست ECFMG
  • دسترسی همه روزه و همه ساعته به کل منابع یادگیری در حین تحصیل در رشته پزشکی

دانش آموزان باید توجه داشته باشند که گام 1 و گام 2 آزمون‌هایی با سطوح علمی بالا هستند. ما دارای تجربه کافی در زمینه مشاوره تحصیل در خارج از کشور برای رشته‌های پزشکی هستیم و گزینه‌های مختلفی را برای تحصیل در روسیه ارائه می‌دهیم در حالی که شما در رشته پزشکی در کالج پزشکی برتر در روسیه تحصیل خواهید کرد. هنگامی که این امتحانات را انجام می‌دهید (مرحله 1 حداقل امتیاز 230 برای اطمینان از ورود به رشته پزشکی)، ما به شما در درک بهتر محیط تحصیلی کمک می‌کنیم. در برخی از بیمارستان‌های معتبر امکاناتی ارائه می‌شود که طی آن انتظار می‌رود، توصیه نامه‌ای جهت بهبود محل اقامت خود دریافت کنید. در طول این دوره، شما همچنین می‌توانید برای امتحان مرحله 2 آماده شوید.

 

مزایای دوره تکمیلی پزشکی در روسیه

بزرگترین مزایای تکمیل رشته پزشکی در روسیه این است که شما مجبور نیستید تست غربالگری را قبل یا بعد از ورود به این کشور بگذرانید. این بدان معنی است که پس از اتمام پزشکی در روسیه، شما می‌توانید بدون شرکت در آزمون، به سطح بالاتر تحصیلات در روسیه بروید. این سطح تحصیلات تکمیلی در اکثر کشورها معتبر خواهد بود. همچنین، تمام پولی که شما در هنگام گذراندن رشته پزشکی پرداخت می‌کنید، در صورت اشتغال به کار در بیمارستان‌های اطراف محل تحصیل خود به شما برخواهد گشت!

هنگامی که پزشکی را در روسیه تمام می‌کنید، می‌توانید برای تحصیلات تکمیلی ادامه تحصیل دهید. هنگامی که تصمیم گرفتید برای این دانشگاه درخواست دهید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین با تجربه ما، شما را راهنمایی کنند تا با شرایط تحصیل در روسیه آشنا شوید.

دانش آموزانی که از یک دانشگاه خوب پزشکی در روسیه پذیرش دریافت کرده‌اند که در بین 10 کالج برتر پزشکی در روسیه باشد، از مزایای زیادی در طول زندگی خود بهره‌مند خواهند شد. دوره تکمیلی در روسیه پس از دوره عمومی گزینه خوبی است، اما اغلب دانشجویان معمولا پس از دوره‌های عمومی در روسیه به دنبال ورود به دوره‌های تخصصی پزشکی خود هستند. پذیرش تحصیلی در روسیه به طور مستقیم، ساده و سیستماتیک‌تر صورت می‌گیرد.

 

رزرو یک صندلی در دوره پزشکی در روسیه

در سال 2016، بسیاری از دانش آموزان منتظر امتحان بودند. این دانش آموزان دچار اشتباه شده بودند چرا که مهلت اکثر دوره‌های مورد تائید در روسیه، رد شده بود. در عوض، آنها مجبور به تکرار دروس سال قبل شدند که به معنی هدر رفتن یک سال از عمر آنها است. این دانشگاه یک راه حل خلاقانه را با رزرو کردن صندلی خود و دریافت نامه پذیرش به عنوان راه حل جایگزین به شما ارائه می‌دهد.

در صورت دریافت پذیرش، شما نیازی به رفتن به دانشگاه انتخابی‌تان برای گذراندن دوره مقدماتی در خارج از کشور ندارید. با این حال، در صورتی که شما نتوانید این کار را انجام دهید، حداقل یک برنامه جایگزین در دست خواهید داشت! این یک تصمیم هوشمندانه برای کسانی است که از قبل صندلی خود در دوره پزشکی را رزرو کرده‌اند.

شما باید به نکات مهمی توجه داشته باشید:

هزینه کالج‌های خصوصی تقریبا 50٪ در سراسر کشور افزایش یافته است که در حدوده 75 روبل برای یک دوره کامل است.
پذیرش در دانشکده‌های خصوصی فقط برای 2 یا 3 درصد بالاتر از آزمون NEET 2 است. اگر شما فقط برای دانشگاه‌های دولتی آماده شده‌اید، آمادگی برای آزمون NEET حتی برای سال 2019 نیز برای شما سخت خواهد بود!

برای رزرو صندلی به غیر از هزینه درخواست دانشگاه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. بنابراین فقط صندلی را در دوره تائید شده در خارج از کشور با توجه به بودجه خود رزرو کنید و خیالتان راحت باشد!

 

در مطلبی دیگر تمامی اطلاعات مفیدو مورد نیاز برای تحصیل در روسیهٍ، با عنوان ” راهنمای صفر تا صد مهاجرت تحصیلی روسیه ” توسط تیم تولید محتوای فرداددانش ارائه شده و توصیه میکنیم حتما مطالعه کنید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx