رشته‌ تربیت بدنی و فناوری نانو و میکروسیستم در روسیه

تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی شامل دانش آناتومی، روانشناسی، مدیریت، آموزش و پرورش، جامعه شناسی و غیره است. صرف نظر از محل اشتغال فارغ التحصیلان، آنها باید نه تنها سلامت جسمی و اخلاقی داشته باشند بلکه باید نتایج آن را نیز بهبود بخشند.

ورزش، تربیت بدنی و گردشگری

روسیه در زمینه‌های زیر آموزش‌هایی ارائه می‌دهد:
فرهنگ ورزش، سازماندهی و مدیریت گردشگری و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی، آموزش حرفه‌ای در زمینه فرهنگ تربیت بدنی و ورزش، تفریح ​​و گردشگری ورزشی، ورزش‌های با عملکرد بالا، تربیت بدنی برای افراد معلول (تربیت بدنی انطباقی)، فناوری سلامت و تناسب اندام و غیره

برای تحصیل در روسیه، می‌توانید با کمک موسسه اعزام دانشجو به روسیه فرداد دانش یک دانشگاه در دسترس به لحاظ جغرافیایی انتخاب کنید:

  • تحقیقات ملی دانشگاه ایالتی تامسک؛
  • دانشگاه تیومن
  • دانشگاه لوباچوفسکی (نیژنی نووگورود)

طیف روش‌ها: از آناتومی تا مدیریت

برنامه‌های آموزشی حرفه‌ای تربیت بدنی در دانشگاه فدرال بالتیک به منظور آموزش پرسنل مجرب و کارآمد در زمینه فرهنگ ورزشی ارائه می‌شوند. فارغ التحصیلان باید مهارت‌هایی مانند اجرای فن آوری نوآورانه، راهنماهای روش شناختی، ارزیابی کارایی فعالیت‌های آموزشی و تعدیل آنها و غیره کسب کنند. چنین متخصصانی نه تنها به عنوان معلم، بلکه محقق یا دانش پژوه نیز مورد تقاضا هستند. این دوره‌های آموزشی حدود 4 سال در روسیه طول می‌کشند.

دانشجویانی که برنامه‌های ورزشی با عملکرد بالا را در دانشگاه فدرال اورال انتخاب می‌کنند، رشته‌های زیر را که در خصوص کارشان بیشتر مورد نیاز هستند، مطالعه خواهند کرد:

  • آناتومی و فیزیولوژی در ورزش
  • فارماکولوژی ورزشی
  • مدیریت دستاورد ورزشی

فارغ التحصیلان، که مدرک کارشناسی ارشد را دریافت می‌کنند، به اندازه کافی واجد شرایط هستند تا بتوانند ورزشکاران برتر را همراه با برگزاری موقعیت‌های اجرایی تربیت کنند. این دوره‌ها به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. لطفا توجه داشته باشید که آیا به مدرک زبان برای ثبت نام در دانشگاه انتخاب شده نیاز دارید یا خیر.

فهرست کامل این برنامه‌ها را می‌توانید با تماس با کارشناسان ما دریافت کنید. اطلاعاتی نیز مربوط به محتوای برنامه و مدت زمان، هزینه و شرایط تحصیل وجود دارد.

آموزش فناوری نانو و میکروسیستم در روسیه

فناوری نانو و سایر رشته‌های مشابه (مانند تکنولوژی میکروسیستم) در روسیه در چندین دانشگاه ارائه می‌شوند. فناوری نانو در موارد زیر استفاده می‌شود:

عناصر نانوالکترونیک و ساختار عناصر نانوفوتونیک (ترانزیستورهای نیمه هادی و لیزر، شناساگرهای عکاسی، عناصر خورشیدی، سنسورها)، مخابرات، فناوری اطلاعات و محاسبات و توسعه ابر رایانه، تجهیزات ویدئویی – صفحه نمایش‌های تخت، مانیتور، پروژکتورهای ویدئو، ایجاد عناصر سوخت دهی و دستگاه‌های ذخیره انرژی، دستگاه‌های مایکرو و نانومکانیک، از جمله نانو ربات‌ها، برنامه‌های هوانوردی فضایی و پروژه‌های دفاعی، بیومکانیک، ژنومیک؛ بیوانفورماتیک، تحقیقات ابزارهای بایو، ایجاد سیستم‌های ایمنی تولید محصولات کشاورزی و مواد غذایی.

هزینه‌های تحصیلی از 175،000 روبل (2920 دلار)- برای شهروندان کشورهای مستقل مشترک المنافع، از 145،000 روبل (2400 دلار) شروع می‌شوند که ارزان‌تر از تحصیل در برنامه‌های مشابه در خارج از کشور است.

دانشگاه‌های تخصصی برای تحصیل در رشته فناوری نانو و میکروسیستم

دانشگاه RUDNارائه دهنده دوره کارشناسی ارشد 2 ساله فناوری نانو با هزینه تحصیل 3500 دلار در سال است. برنامه شامل دوره‌های فن آوری‌های زیست پزشکی و دارویی با بخش عمده‌ای از مطالعات فناوری نانو است که می‌تواند برای کسب کار در شرکت‌های داروسازی، موسسات تحقیقاتی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد.

ETU “LETI” دارای برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد است. هزینه تحصیل در حدود 3500-4000 دلار خواهد بود، گرایش‌های ارائه شده نیز شامل فناوری نانو و مهندسی میکروسیستم است. این برنامه‌ها برای دانش آموزان علاقه‌مند به توسعه و تولید برنامه‌های کاربردی از روش‌ها و فرآیندهای نانو دینامیک مفید است.

مدرک کارشناسی ارشد در MISIS برای تحصیل به زبان انگلیسی در دسترس است. فناوری نانو و مواد برای برنامه‌های نانو و میکروسیستم‌ها در 3 زمینه اصلی موجود است: فناوری تولید نانو مواد و روش‌های مشخص ساختاری؛ خواص فیزیکی اجزای میکرو و تجهیزات نانو. امکان انتخاب برنامه دانشگاهی و تحصیلی در روسیه و همچنین ارسال درخواست برای دانشگاه‌های انتخاب شده برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx