پذیرش دانشگاه پزشکی روستوف – بخش یک

” به رویای خود برای تبدیل شدن به یک دکتر موفق احترام بگذارید و با بهترین و تنها دانشگاه پزشکی روسیه RSMU بیشتر آشنا شوید.” این دانشگاه علوم پزشکی ماموریت ویژه‌ای برای آموزش پزشکان از کشورهای مختلف جهان و کمک به بهبود آموزش‌های بهداشتی، تحقیقات و پیشگیری برای مردم محلی دارد و انتخاب این دانشگاه به معنای فرصتی برای کسب تجربه حرفه‌ای فراوان و فرصت‌های شغلی در آینده است. این دانشگاه توسط وزارت بهداشت، برای تحصیل رشته پزشکی در روسیه برای دانشجویان روسی و خارجی تأیید شده است.

 

دانشگاه پزشکی روستوف، روسیه

ما ورود شما را برای تحصیل در روسیه در این دانشگاه مدرن خوش آمد می‌گوییم در حالیکه که دوره‌های آموزشی به هر دو زبان انگلیسی و روسی ​​ارائه می‌شود و رویاهای شما برای تبدیل شدن به یک دکتر موفق را عملی می‌کند. این دانشگاه پیشرفته، انتقال مفاهیم را از طریق تدریس، یادگیری و پژوهش انجام می‌دهد. ما خوشحالیم که شما علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پزشکی دولتی روستوف هستید و منتظر دریافت درخواست تکمیل شده شما هستیم.

  • دانشگاه علوم پزشکی روستوف یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی در روسیه است.
  • کیفیت بالای آموزش: قرارگیری در بین 4 رتبه برتر اعتباربخشی دولتی.
  • امکان تحصیل در تمامی مقاطع از کارشناسی تا دکتری.
  • دانش آموزان بین المللی از بیش از 30 کشور آسیایی، آفریقایی و اروپا.
  • تحصیلات تکمیلی در 55 تخصص همراه با کارآموزی در مقطع کارشناسی ارشد
  • تقدیر و تحسین مدرک این دانشگاه (توسط WHO، GMC، USMLE، MCI، IMED، ECFMG و سازمان های دیگر).
  • همکاری و پژوهش مشترک با بسیاری از موسسات علمی در روسیه و سراسر جهان.
  • محوطه توسعه یافته مدرن از جمله پنج ساختمان دانشگاهی، درمانگاه‌ها، یک کتابخانه، پنج خوابگاه دانشجویی، یک سالن بدنسازی، محیط‌های اغذیه فروشی و غیره
  • دانشگاه پزشکی دولتی روستوف بهترین مکان برای کسانی است که مایل به تبدیل شدن به یک دکتر موفق و دانش کامل از حرفه خود هستند.
  • امروزه این دانشگاه بزرگترین مجتمع آموزشی، علمی و پزشکی در روسیه برای آموزش، صدور گواهینامه و توسعه مداوم و حرفه‌ای در زمینه پزشکی و دارویی است که به طور قابل توجهی به پزشکی داخلی و جهانی کمک کرده است.

 

تاریخچه RSMU دانشگاه پزشکی دولتی روستوف

RSMU دانشگاه آموزش عالی و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش روسیه است. دانشگاه پزشکی دولتی روستوف همچنین تحت عنوان RostSMU، RostGMU، РостГМУ و دانشگاه علوم پزشکی دولتی روستوف شناخته می‌شود. برای تحصیل در این دانشگاه و تبدیل شده به یک پزشک نمونه با مشاوره تحصیل در خارج از کشور فرداد دانش تماس بگیرید.

دانشگاه دولتی علوم پزشکی روستوف

در سال 1915، بخش پزشکی دانشگاه ورشو روسیه به روستوف منتقل شد و نقش بسزایی در شکل گیری دانشگاه دولتی پزشکی روستوف داشت. در ابتدا به عنوان یک بخش تشکیل و بعد از آن در سال 1930 به موسسه پزشکی تبدیل شد. حدود 295 پزشک فارغ التحصیل در نخستین دوره آموزشی این دانشگاه تازه تاسیس حضور داشتند.

دانشگاه پزشکی دولتی روستوف یکی از قدیمی‌ترین موسسات آموزشی عالی در روسیه است. تاریخ بنیان گذاری آن با سایر موسسات پزشکی در روسیه متفاوت است. در سال 1915 دانشگاه ورشو روسیه از ورشو به روستوف منتقل شد که در پی آن دانشگاه Donskoy بوجود آمد. بهترین نمایندگان از موسسات پزشکی ورشو، مسکو، سنت پترزبورگ و دانشکده پزشکی کازان گرد هم جمع شدند و مرکز منحصر به فرد پزشکی روستوف را ایجاد کردند که به یکی از بهترین‌ها در روسیه تبدیل شد. بعدها دانشکده پزشکی دانشگاه و موسسه پزشکی زنان با یکدیگر ادغام شدند و بزرگترین مرکز علوم پزشکی و آموزش پرسنل پزشکی در جنوب روسیه را تشکیل دادند.

با توجه به تنوع دانش آموزان حاضر در این دانشگاه، جایزه سال ترویج صلح و دوستی در سال 1980 به این دانشگاه اعطا شد که در حضور دانش آموزان از تمام نقاط دنیا این اتفاق رخ داد. در سال 1994، موسسه پزشکی دولتی روستوف که بزرگترین موسسه آموزش پایه‌ای، تحقیقات و درمان مرکزی در جنوب روسیه بود به دانشگاه پزشکی دولتی روستوف تغییر نام داد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx