مدرک کارشناسی ارشد رشته انرژی‌های تجدید پذیر

آیا قصد دارید در رشته انرژی‌های تجدید پذیر تحصیل کنید؟ در روسیه همه امکانات فراهم خواهند بود: تسهیلات پیشرفته و منابع کافی، اساتید باتجربه و فرصت کارآموزی در صنایع مربوطه. همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید که آموزش عالی در روسیه بسیار قابل دسترسی است، در حالی که هزینه‌های اقامت نیز بسیار عالی هستند (شروع از 300 دلار آمریکا در سال). در روسیه شما می‌توانید با هزینه‌ای مناسب در رشته تحصیلی مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهید.

وب سایت ما در مورد مشاوره تحصیل در خارج از کشور به شما کمک خواهد کرد یکی از دانشگاه‌های مناسب را انتخاب کنید و همه جزئیات مورد نظر خود را بررسی کنید (مدرک، زبان تدریس، طول دوره و نحوه مطالعه، نرخ تحصیل). همچنین مشاوران ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما خواهند بود.

 

مثال‌هایی از دوره‌های انرژی‌های تجدید پذیر در روسیه

در این روزها که شاهد آلودگی‌های محیط زیستی گسترده‌ای به خاطر مصرف سوخت‌های فسیلی هستیم، انرژی‌های تجدید پذیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته و تعداد افرادی که به این دوره‌ها علاقه نشان می‌دهند نیز رو به گسترش است.

  • MISIS علم و مهندسی مواد. بر پایه علم مواد واکنشگر و تحقیق در مورد مشکلات فناوری انرژی تجدیدپذیر، شامل توسعه مواد جدید به همراه خصوصیات ویژه، اصول فیزیکی تولید و تحقیق در مورد پردازش مواد، مطالعه در مورد ساختار مواد و فرآیند تغییر آنها، پیدایش مواد جدید، توسعه فناوری نیروهای جدید، پردازش ابزار مدرن و غیره.
  • MEPhI فناوری‌های هسته‌ای نسل جدید. شامل فناوری‌های هسته‌ای نسل جدید مبتنی بر راکتورهای نوترونی سریع با چرخه انرژی هسته‌ای برای NPP جهت برآورده کردن نیازهای انرژی کشور و همچنین استفاده کارآمدتر از اورانیوم طبیعی و همچنین سوخت‌های هسته‌ای استفاده شده.
  • UNN مدل سازی مکانیکی و ریاضیاتی – این دوره‌ها در همکاری با دانشگاه کالابریا (ایتالیا) برگزار می‌شوند. این دوره برای افزایش دانش حرفه‌ای در مورد مشکلات و جنبه‌های عمده مدل سازی و طرح‌های ریاضیاتی برگزار می‌شود تا از طریق آن الگوریتم‌ها و روش‌های ریاضیاتی مدرن به کار روند. فارغ التحصیلانی که آماده استفاده از مدل‌های ریاضیاتی، ابزار کامپیوتری و فناوری اطلاعات هستند، این امکان را در اختیار دارند که راه حل‌هایی اساسی را برای مشکلات مهندسی مربوط به مکانیک مواد پیدا کنند.

بعد از تکمیل دوره‌های آموزشی پایه، فارغ التحصیلان می‌توانند به عنوان مهندس پردازش، متخصص، سرپرست واحدهای سازمانی در شرکت‌های تولید و توزیع برق، شرکت‌های خدمات رسانی مهندسی و انرژی، سازمان‌های طراحی، نهادهای تحقیقاتی و شرکت‌های مهندسی تاسیسات نیرو مشغول به فعالیت باشند.

مدت زمان تحصیل در روسیه در دوره‌های انرژی‌های تجدید پذیر از 2 تا 4 سال می‌باشد و نرخ شهریه این دوره‌ها بسته به محتوای دوره، مکان دانشگاه و نوع مطالعه تغییر می‌یابد. دوره‌های انرژی‌های تجدید پذیر در زبان‌های روسی و انگلیسی در دسترس هستند.

دانشجویان خارجی می‌توانند برای وارد شدن به این دانشگاه‌ها در امتحانات آمادگی دوره‌ای شرکت کنند. این دوره‌ها از آموزش فشرده زبان تشکیل می‌شوند و همه ضوابط مورد نیاز را آموزش می‌دهند. بعد از آن می‌توانید دانشگاه و رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx