تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

آیا می‌خواهید در روسیه به زبان انگلیسی تحصیل کنید؟ دانشگاه‌های روسی در حال راه اندازی تعداد بیشتری از رشته‌هایی هستند که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند و دولت روسیه مشتاق جذب دانشجویان بین المللی برای تحصیل در روسیه می‌باشد و در حال حاضر 15،000 مکان تامین مالی دولتی برای متقاضیان بین المللی ارائه می‌دهد که شامل شهریه کامل، خوابگاه و مستمری ماهیانه در حدود 1،630 روبل روسیه (معادل 25 دلار) است.

ادامه مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چگونه می‌توانید برنامه انگلیسی زبان مناسب برای خود پیدا کنید و چگونه می‌توانید از دانشگاه روسیه مدرک بگیرید. روسیه یکی از قدرتمندترین اقتصاد‌های در حال رشد جهان است. در آنجا شما می‌توانید آینده درخشان خود را با شروعی پرقدرت رقم بزنید.

 

چگونه در روسیه به زبان انگلیسی تحصیل کنید

بسیاری از دانشگاه‌های روسیه دوره‌های زبان‌های آماده سازی برای کمک به دانش آموزان پیشنهاد می‌دهند تا آنها مهارت‌های لازم برای تحصیل در روسیه را به دست آورند. در هر صورت اگر زبان انگلیسی را ترجیح می‌دهید، برنامه‌های آموزش انگلیسی بسیاری وجود دارند. اکثر دوره‌های انگلیسی به طور کامل آموزش داده می‌شوند.

ملزومات برای پذیرش در برنامه تحصیلی انگلیسی در یک دانشگاه روسی ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی شما باید یک سند مانند یک دیپلم یا گواهی تحصیلی که مدارک تحصیلی قبلی شما را تأیید کند، همراه با یک نامه و مدرک زبان انگلیسی خود ارائه دهید. مهارت زبان با به دست آوردن نمره مورد نیاز در آزمون‌هایی مانند IELTS یا TOEFL به دست می‌آید البته اگر زبان انگلیسی زبان مادری شماست، آزمون نیاز نیست. بعضی از دانشگاه‌ها ممکن است از شما CV و یا نمونه کار بخواهند و یا با شما مصاحبه توسط اسکایپ یا تلفن، به زبان انگلیسی داشته باشند.

دانشگاه‌های روسیه برنامه‌های زبان انگلیسی را در مقطع کارشناسی نیز ارائه می‌دهند.

اکثر فرصت‌های تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی برای مدرک کارشناسی ارشد است، بنابراین ممکن است لازم باشد که شما در مورد انتخاب برنامه انعطاف پذیر باشید. با این حال، برخی از دانشگاه‌ها درجه‌های کارشناسی را اغلب در زمینه‌های علمی به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند. تکمیل دوره کارشناسی در روسیه چهار سال زمان می‌برد.

 

دوره‌های آموزشی دانشگاه‌های روسیه

  • موسسه فیزیک و فناوری مسکو (MIPT) برنامه‌های آموزش انگلیسی را دررشته‌های مهندسی هوافضا، مهندسی پزشکی و علوم رایانه ارائه می‌دهد. هزینه تحصیل برای این رشته‌ها 400000 روبل در سال است (حدود 6100 دلار آمریکا).
  • دانشگاه ملی تحقیقات هسته‌ای (MEPhI) (موسسه فیزیک مهندسی مسکو) – برنامه‌های دو زبانه انگلیسی / روسی را در موضوعات مختلف ارائه می‌دهد. هزینه از مبلغ 2،11640 روبل (حدود 3،230 دلار آمریکا) در سال آغاز می‌شود.
  • دانشگاه ملی تحقیقاتی موسسه اقتصاد (HSE) دوره‌های کارشناسی به زبان انگلیسی در رشته‌های ریاضیات، سیاست، مطالعات روسیه، کسب و کار، مدیریت و اقتصاد موجود دارد، که بعضی از آنها برنامه‌های دوگانه‌ای هستند که در کنار دانشگاه لندن اجرا می‌شوند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
4 سال قبل

با سلام

آیا با مدرک پزشکی به زبان انگلیسی دانشگاه های روسیه میشه داخل روسیه کار کرد؟
( اگر مشکل اقامت نداشته باشیم )

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx