راهنمای تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور 2023

راهنمای تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور 2023

 

رشته داروسازی یکی از رشته های پرطرفدار در داخل و خارج از کشور می باشد. امروزه تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور یکی از پرطرفدارترین رشته های گروه علوم پزشکی یا به نوعی رشته های پرطرفدار برای مهاجرت تحصیلی به شمار می رود.

برخی از دلایل محبوبیت تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور در سال 2023 عبارتند از: گذر از سدِ سخت و نفوذ ناپذیر کنکور و تحصیل در رشته ای با آینده ی شغلی روشن، مرقون بصرفه بودن هزینه تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور، اخذ مدرک داروسازی از بهترین دانشگاه‌های جهان ازجمله روسیه، ایتالیا و کانادا به شما کمک می‌کند تا در هر نقطه از دنیا بتوانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید، آسانتر بودن دروس این رشته نسبت به رشته های پزشکی و دندانپزشکی و ….

مهمترین-نکات-و-شرایط-تحصیل-داروسازی-در-خارج-از-کشور

شرایط تحصیل داروسازی در خارج از کشور

یکی از مهمترین نکات و شرایط تحصیل داروسازی در خارج از کشور انتخاب درست، دقیق و مناسب کشور و دانشگاه های برتر رشته داروسازی برای مهاجرت تحصیلی می باشد. کشورهای روسیه، ایتالیا، آمریکا و کانادا بهترین دانشگاه‌های جهان برای تحصیل در رشته داروسازی می باشند که از نظر علمی و زیرساخت‌های آموزشی در بالاترین سطح ممکن هستند. شما می‌توانید در این رشته به یک متخصص تمام عیار تبدیل شوید و علم داروسازی را به صورت عمیق یاد بگیرید. اما برخی از کشورها مانند کانادا، استرالیا، روسیه و ایتالیا، شرایط لازم برای پیدا کردن شغل و اقامت دائم بعد از فارغ التحصیلی در رشته داروسازی را فراهم می‌کنند. بنابراین بهتر است به همه ویژگی‌های یک کشور توجه کنید و تنها به سیستم آموزشی قوی آنها بسنده نکنید.

از دیگر شرایط پذیرش و اخذ اقامت تحصیلی در رشته داروسازی داشتن نمرات بالا در دروس زیست شناسی، فیزیک، ریاضی و شیمی می باشد. داشتن انگیزه نامه و رزومه کاری بسیار در روند پذیرش تحصیلی شما تسهیل ایجاد می کنند.

یکی دیگر از شرایط مهم در فرآیند تحصیل در رشته داروسازی در خارج از کشور کسب نمره قبولی در آزمون های ورودی می باشد. اگر شما قصد مهاجرت تحصیلی در رشته داروسازی در یکی از کشورهای اروپایی را دارید باید در آزمون ورودی دانشگاه مدنظرتان که پس از سپری کردن دوره ای یک تا دو ساله از شما گرفته می شود نمره قبولی کسب کنید. این آزمون در کشورها و دانشگاه های مختلف با عنوان های مختلفی شناخته می شود.

 

 

تحصیل رایگان داروسازی
تحصیل رایگان داروسازی

تحصیل رایگان داروسازی در خارج از کشور

اولین سوالی که برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی رشته داروسازی مطرح می شود این است که آیا شرایط تحصیل رایگان رشته داروسازی در خارج از کشور وجود دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به پرطرفدار بودن رشته ی داروسازی و پول ساز بودن این رشته همچون دیگر رشته های گروه علوم پزشکی افراد زیادی متقاضی تحصیل در رشته داروسازی در خارج و داخل از ایران هستند. اگر شما تحصیل در این رشته را در خارج از کشور سپری کرده باشید طبیعتا آینده شغلی بهتر و معتبرتری در انتظارتان خواهد بود، حالا در نظر بگیرید که این فرصت و تحصیل در رشته داروسازی در خارج از کشور بصورت رایگان برایتان فراهم شود!

این خبر را باید به شما داد که امکان تحصیل رایگان رشته داروسازی در برخی کشورهای اروپایی وجود دارد. یکی از کشورهایی که امکان تحصیل رایگان داروسازی در آن وجود دارد، کشور آلمان می باشد.

جهت تحصیل رایگان داروسازی در آلمان می بایست به زبان آلمانی مسلط باشید و مدرک معتبر جهت ارائه داشته باشید. همچنین قبل از پذیرش و ورود به دانشگاه باید یک دوره ی یکساله ی پیش پزشکی را سپری و نمره  قبولی از آزمون این دوره را کسب کنید، سپس می توانید برای پذیرش در دانشگاه اقدام کنید.

کشور اتریش از جمله کشورهایی ست که متقاضیان زیادی برای تحصیل داروسازی در این کشور را دارد. یکی از شرایط تحصیل رایگان داروسازی در اتریش قبولی در یکی از دانشگاه های دولتی کشور می باشد و متقاضی باید حداقل یک ترم را در آنجا تحصیل کرده باشد.

از دیگر کشورهای اروپایی که امکان تحصیل رایگان داروسازی دارد کشور فنلاند می باشد. تحصیل داروسازی در فلاند شرایط سنی ندارد اما بهتر است که سن شما زیر 30 سال باشد تا شانس پذیرش بالاتری داشته باشید.

تحصیل رایگان داروسازی در ایتالیا یکی از فرصت های خاص  کم نظیر برای متقاضیان تحصیل رشته علوم پزشکی در کشورهای اروپایی می باشد، زیرا هزینه ی زندگی و تحصیل در ایتالیا بسیار پایین است و می توانید به راحتی ویزا و اقامت سایز کشورها را در ایتالیا دریافت کنید.

اگر به دنبال تحصیل رایگان داروسازی در یکی از کشورهای اروپایی هستید، اسپانیا دیگر پیشنهاد ما به شماست! اسپانیا یکی از ارزان ترین کشورها برای تحصیل داروسازی ست که امکان تحصیل با هر دو زبان اسپانیایی و انگلیسی را دارد.

 

معرفی بهترین کشورها و شهرها برای تحصیل داروسازی در خارج از کشور

اگر به رشته داروسازی علاقه دارید و به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستید، بهتر است که ابتدا با بهترین کشورها و شهرها برای تحصیل داروسازی در خارج از کشور آشنا شوید و سپس با چشمی باز دانشگاه و کشور مورد نظرتان را انتخاب و کارهای مهاجرت تحصیلی تان را انجام دهید.

حقیقتی که وجود دارد این است که هیچ کس نمی تواند به صورت قطعی به شما بگوید که کدام کشور برای تحصیل در این رشته از همه مناسب تر و بهتر خواهد بود. این مسئله را شما باید با توجه به شرایط، بودجه خود برای تحصیل در خارج از کشور، سلیقه و … مشخص کنید.

کشورهای برتر در زمینه داروسازی از نظر علمی و زیرساخت‌های آموزشی در بالاترین سطح ممکن هستند. شما می‌توانید در این رشته به یک متخصص تمام عیار تبدیل شوید و علم داروسازی را به صورت عمیق یاد بگیرید. اما برخی از کشورها مانند کانادا و استرالیا، شرایط لازم برای پیدا کردن شغل و اقامت دائم بعد از فارغ التحصیلی را فراهم می‌کنند.

برخی از برترین کشورها برای تحصیل داروسازی در سال 2023 را می توان آمریکا، کانادا، آلمان، روسیه ، ایتالیا و اسپانیا نام برد.

موسسه فرداد دانش پاسارگاد، با سابقه ای درخشان و تجربه ای چندین ساله در زمینه مهاجرت تحصیلی رشته داروسازی به کشورهای روسیه، آلمان، کانادا، اسپانیا و ایتالیا سالانه فرآیند اخذ و اقامت تحصیلی متقاضیان بی شماری را با موفقیت به سرانجام رسانیده است.

اگر می خواهید شما هم با خیالی آسوده این مسیر را طی کنید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول

  • بهترین کشورها برای تحصیل داروسازی کدام کشورها هستند؟

بهترین و برترین کشورها برای تحصیل داروسازی آلمان، آمریکا، کانادا، روسیه، اسپانیا، اتریش و چندی دیگر از کشورهای اروپایی می باشند.

  • چه کشورهایی تحصیل رایگان در رشته داروسازی دارند؟

کشورهایی همچون آلمان ، اتریش ، ایتالیا و روسیه دارای شرایط تحصیل رایگان در رشته داروسازی هستند.

  • شرایط پذیرش تحصیلی رشته داروسازی چیست ؟

شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف و کشورهای مختلف متفاوت است. بعضی از کشورها آزمون ورودی دارند و برخی دیگر آزمون ورودی ندارند.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسن امیدی
حسن امیدی
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید مطلبتونو خوندم خیلی مفید بود فقط یک سوال دارم در اروپا یا روسیه داروسازی چند ساله هست؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx