Search
Close this search box.
موسسه معتبر اعزام دانشجو به خارج از کشور
Picture of فرداددانش پاسارگاد

فرداددانش پاسارگاد

موسسه معتبر اعزام دانشجو به خارج از کشور

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

موسسه مهاجرتی مجاز و معتبر اعزام دانشجو به دانشگاه فدرال کازان روسیه

آیا به فکر مهاجرت تحصیلی به روسیه هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا تعداد زیاد موسسات مهاجرتی باعث سردرگمی شما شده است؟ انتخاب موسسه مهاجرتی مجاز و معتبر اعزام دانشجو کار آسانی نیست. این کار یک فرایند پیچیده، حساس و بسیار با اهمیت است، و می تواند تفاوت میان یک مهاجرت موفق و یا کاملا منصرف شدن از مهاجرت باشد.

مراحل زیادی برای برنامه ریزی مهاجرت تحصیلی وجود دارد و به راحتی می توانید در این مسیر پر فشار خسته شوید و از مسیر خود باز گردید. با این حال، با وجود تمام سختی های ممکن، اگر مشاورانی حرفه‌ای و با تجربه را در کنار خود داشته باشید، به راحتی می توانید از این مسیر سخت عبور کنید و در اینجا است که نقش موسسه مهاجرتی مجاز و معتبراعزام دانشجو اهمیت پیدا می کند.

 این مقاله یک راهنمای جامع برای شما است تا بتوانید به کمک آن بهترین موسسه مهاجرتی را با توجه به نیازهای شخصی تان انتخاب کنید. در این مقاله به سوالاتی پاسخ خواهیم داد که اگر در فکر مهاجرت هستید، بدون شک از خود پرسیده اید. سوالاتی مانند چگونه اعتبار موسسات مهاجرتی را ارزیابی کنیم؟ چگونه می توانیم بهترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنیم؟ کدام موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به روسیه، به صورت ویژه مهاجرت تحصیلی به روسیه مناسب تر است؟

زمان مطالعه: 5 تا 7 دقیقه

فرداد دانش موسسه مهاجرتی مجاز و معتبر
فرداد دانش موسسه مهاجرتی مجاز و معتبر

خدمات یک موسسه مهاجرتی مجاز و معتبر 

مهم ترین وظیفه یک موسسه مهاجرتی مجاز و معتبر، آسان سازی فرایند مهاجرت تحصیلی، کاری یا انواع دیگر مهاجرت از نوع قانونی است. این موسسات باید به روز ترین اطلاعات در زمینه قوانین مهاجرتی کشورهای مقصد خود را داشته باشند و بتوانند تمامی موارد حقوقی و قانونی مهاجرت را برای شما مدیریت کنند. 

خدمات یک موسسه مهاجرتی مجاز را می توانیم به سه دسته اصلی تقسیم کنیم:

  • مهاجرت تحصیلی (کالج، دانشگاه، دوره زبان و …)
  • مهاجرت کاری (دوره کارآموزی، قرارداد کاری و …) 
  • مهاجرت سرمایه گذاری (ثبت شرکت، شرکت در برنامه های سرمایه گذاری و …)

مهاجرت تحصیلی و کاری، دو حوزه تخصصی موسسه مهاجرتی فرداد دانش پاسارگاد است.

خدمات موسسات مهاجرتی با توجه به نوع فعالیت آنها، می تواند شامل موارد زیر شود:

  • بررسی دقیق شرایط متقاضیان و پیشنهاد بهترین گزینه مهاجرتی با در نظر داشتن شرایط متقاضی 
  • ارائه مشاوره به متقاضیان در زمینه انواع روش های مهاجرتی و قوانین مخصوص به هر روش
  • برگزاری جلسات منظم با متقاضیان و اطلاع رسانی به آنها در مورد میزان پیشرفت پرونده
  • مدیریت و انجام تمام امور مهاجرتی به صورت قانونی
  • عقد قرار داد رسمی و قانونی برای انجام امور مهاجرتی

 

چگونه اعتبار یک موسسه مهاجرتی را بسنجیم؟

شاخصه های مختلفی برای سنجش اعتبار یک موسسه مهاجرتی وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد.

  1. مجوز فعالیت موسسه مهاجرتی

یک موسسه مهاجرتی معتبر، باید دارای مجوز فعالیت در کشور باشد و از سوی وزارت علوم کشور نیز تایید شود. مجوز فعالیت حقیقی یا حقوقی، ثبت رسمی شرکت و دارا بودن شناسه ملی، نشان دهنده اعتبار و قانونی بودن یک شرکت مهاجرتی است. 

موسسه مهاجرتی فرداد دانش پاسارگاد، موسسه مهاجرتی معتبر با چندین شعبه در شهرهای تهران، شیراز و تبریز می باشد که به صورت کاملا قانونی تمامی فعالیت های مهاجرتی را انجام می دهد.

2. فعالیت های بین المللی یک موسسه مهاجرتی معتبر 

بعضی از موسسات مهاجرتی، پا را از سرزمین خود فراتر می گذارند و حتی در کشورهای مقصد نیز شعب رسمی و قانونی خود را تاسیس می کنند. این موسسات به واسطه ارتباطات قوی خود با دانشگاه ها و دیگر مراکز بین المللی در خارج از کشور، همایش های مختلفی را با همکاری با آنها برگزار می کنند. 

به عنوان مثال، موسسه فرداد دانش پاسارگاد، هر سال همایش و سمینارهای مختلفی را به صورت بین المللی و با حضور شخصیت ها و نمایندگان عالی رتبه دانشگاه های روسیه، در ایران برگزار می کند. این همایش ها فواید بسیار زیادی برای دانشجویانی که قصد دارند به روسیه مهاجرت کنند به همراه دارد. چرا که متقاضیان عزیز می توانند به صورت مستقیم تمامی سوالات خود را از مسئولین معتبر ترین دانشگاه های روسیه بپرسند.

برگزاری این جلسات نشان دهنده سطح بالای روابط بین المللی موسسه فرداد دانش پاسارگاد است و این اعتبار بالای ما است که باعث شده بتوانیم به نماینده رسمی دانشگاه های روسیه در ایران تبدیل شویم.

3. شعب فیزیکی واقعی و معتبر

لیست شعب و دفاتری که در وب سایت هر شرکت مهاجرتی درج شده باید واقعی و معتبر باشند و تمامی متقاضیان باید بتوانند به آنها مراجعه کنند. مانند دفتر رسمی ما در تهران، شیراز، و شهر اهر در آذربایجان شرقی. با یک بررسی ساده در مورد هر موسسه مهاجرتی، می توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

4. سابقه کار موسسه مهاجرتی معتبر 

هیچ چیزمانند یک رزومه کاری موفق، نشان دهنده اعتبار یک موسسه مهاجرتی نیست. فرقی نمی کند یک موسسه خود را چقدر بزرگ جلوه دهد، اگر نتواند مدرکی بابت پرونده های مهاجرتی موفق قبلی به شما نشان دهد، شما نمی توانید به آنها به صورت کامل اعتماد کنید.

پذیرش مستقیم بهترین دانشگاه ها
پذیرش مستقیم بهترین دانشگاه ها

ویژگی های یک موسسه مهاجرتی معتبر خوب چیست؟

بهترین موسسات مهاجرتی، آنهایی هستند که به صورت کاملا قانونی و مجاز در حال فعالیت هستند. تمام وجوه فعالیت این شرکت ها مشخص و قابل استعلام است. این موسسات به بهترین نحو ممکن و به کمک وکلای حرفه‌ای، امور مهاجرتی متقاضیان خود را مدیریت می کنند. یک موسسه مهاجرتی باید به خوبی با قوانین مهاجرتی کشورهای مقصد آشنا باشد و در همان دیدار اول بتوانند به راحتی همه اطلاعات مهم را به متقاضیان خود انتقال دهد. در زیر برخی دیگر از ویژگی های یک موسسه مهاجرتی خوب و حرفه‌ای را مشاهده می کنید.

داشتن مجوز رسمی از سازمان های قانونی و ثبت شده نزد اداره ثبت شرکت ها (مانند موسسه فرداد دانش پاسارگاد)

داشتن وکیل رسمی دادگستری آشنا به حقوق بین الملل و قوانین مهاجرتی (مانند موسسه فرداد دانش پاسارگاد)

داشتن یک سیستم حمایتی برای دانشجویان پس از مهاجرت به کشورهای مقصد (مانند دفاتر همکار با موسسه فرداد دانش پاسارگاد در کشورهای مقصد)

اصرار به عقد قرارداد رسمی قبل از قبول پرونده های مهاجرتی (یکی از قوانین اصلی در موسسه فرداد دانش)

داشتن وب سایت معتبر و دارای نماد الکترونیک

فعالیت شفاف و مستمر در سایر بسترهای مجازی 

داشتن سابقه خوب و قابل قبول در اخذ ویزا (مانند همه ی پرونده های موفق در موسسه فرداد دانش پاسارگاد)

ندادن وعده های غیرعملی مثل اخذ تضمینی ویزا (اخذ هیچ ویزایی را نمی توان صد درصد تضمین کرد)

مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان (منشور اخلاقی موسسه فرداد دانش پاسارگاد)

مسئولیت ‌پذیری و در دسترس بودن

داشتن مدیری مجرب، پویا، باتجربه و فعال

در زمان انتخاب موسسه مهاجرتی، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • مطمئن شوید که موسسه انتخابی تجربه کافی در مدیریت پرونده های مهاجرتی را دارد.
  • بررسی کنید که آیا آنها در زمینه کاری خود شهرت خوبی دارند یا خیر.
  • اطمینان حاصل کنید که آنها دارای مجوز و گواهی های لازم هستند.
  • مطمئن شوید که آنها صادق و قابل اعتماد هستند.
  • قبل از انتخاب آنها یک جلسه پرسش و پاسخ داشته باشید.

انتخاب مشاور تصمیمی مهم است که نباید به سادگی گرفته شود. بنابراین، حتما تحقیقات خود را انجام دهید و مشاور مناسب خود را انتخاب کنید.

مهاجرت تحصیلی به روسیه

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به روسیه و به خصوص تحصیل در دانشگاه فدرال کازان دارید، بهتراست کمی با شرایط مهاجرت به این کشور و تحصیل در دانشگاه فدرال کازان آشنا شوید.

تحصیل در روسیه

روسیه بزرگترین کشور کره زمین است که با جمعیتی بیش از 140 میلیون نفر، نهمین کشور پر جمعیت جهان نیز است. این کشور یکی از مقاصد اصلی دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و دیگر رشته های گروه پزشکی است.

در حال حاظر نزدیک به 1750000 دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در روسیه هستند که آماری بسیار فوق العاده است.

برخی از مزایای تحصیل در روسیه را اگر بخواهیم نام ببریم عبارتند از: کیفیت بالای آموزش، دانشگاه هایی با رتبه های برتر جهانی، سیستم آموزشی پیشرفته، شرایط ورود و پذیرش بسیار عالی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی و روسی، دوره های آمادگی برای ورود به دانشگاه با شرایط ورود مناسب، هزینه های مناسب تحصیل و زندگی در روسیه، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و دلایل بسیار دیگر، باعث می شوند که هر سال دانشجویان بین المللی از سراسر جهان به روسیه جذب شوند.

آشنایی با دانشگاه فدرال کازان روسیه

دانشگاه فدرال کازان، پنجمین دانشگاه برتر روسیه و یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی روسیه است و هر سال دانشجویان زیادی از سراسر جهان برای ورود به آن، با یک دیگر رقابت می کنند. دانشگاه فدرال کازان چندین رشته تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد و این یکی دیگر از دلایل محبوبیت دانشگاه در میان دانشجویان بین المللی است. رشته های گروه پزشکی این دانشگاه دارای تمامی استانداردهای جهانی هستند و مدارک ارائه شده توسط دانشگاه در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شوند.

در دانشگاه فدرال کازان برای ورود به هر رشته شرایط خاصی وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است برای ورود به یک رشته نیاز به شرکت در آزمون ورودی، مصاحبه، آزمون زبان روسی یا آزمونی دیگر باشد. این شرایط با توجه به هر رشته متفاوت است که می توانید اطلاعات کامل را در سایت دانشگاه به دست بیاورید. 

در این دانشگاه طول دوره کارشناسی 4 سال، دوره های تخصص 5 تا 6 سال، دوره کارشناسی ارشد 2 سال و دوره دکترا 3 تا 4 سال است.

دانشکده های دانشگاه فدرال کازان:

علوم طبیعی

فیزیک، ریاضیات و فناوری اطلاعات

علوم انسانی، علوم اجتماعی و حقوق

اقتصاد و مدیریت

برخی از محبوب ترین رشته های ارائه شده در دانشگاه فدرال کازان:

پزشکی عمومی (به دو زبان انگلیسی و روسی – 6 سال)

دندانپزشکی (به دو زبان انگلیسی و روسی – 5 سال)

داروسازی

بیوشیمی پزشکی

مهندسی نرم افزار

مهندسی نفت

اقتصاد

تاریخ

زمین شناسی

 

سوالات متداول

مهم ترین ویژگی که یک موسسه مهاجرتی باید داشته باشد چیست؟

مجوز کاملا رسمی و قانونی برای فعالیت در ایران و دیگر کشورهایی که در آنها دفاتر نمایندگی دارد.

سخن آخر

موسسه فرداد دانش پاسارگاد با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان، از ابتدا فعالیت خود را به صورت کامل قانونی و معتبر شروع کرد. هدف اصلی ما، کمک به همه دانش آموزان و دانشجویان کشورمان بود تا بتوانند آسان تر به رویای تحصیل در کشوری دیگر دست پیدا کنند. ما در زمانی کوتاه توانستیم با برخی از معتبر ترین دانشگاه های جهان وارد قراردادهای همکاری مشترک شویم. این دستاورد حاصل تلاش های شبانه روزی مدیریت و وکلای حرفه ای ما است. افتخار می کنیم که در مسیر رسیدن به آرزوهایتان در کنارتان هستیم. 

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx
پیمایش به بالا