Search
Close this search box.
موسسه معتبر اعزام دانشجو به خارج از کشور
Picture of فرداددانش پاسارگاد

فرداددانش پاسارگاد

موسسه معتبر اعزام دانشجو به خارج از کشور

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا

برای تحصیل در اسپانیا، دانشگاه های فوق العاده زیادی وجود دارد و به هر رشته ای که علاقه داشته باشید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. به همین دلیل در وب سایت موسسه فرداد دانش پاسارگاد سعی کرده ایم برخی از بهترین دانشگاه های اسپانیا را به شما معرفی کنیم. تا کنون دانشگاه هایی مانند دانشگاه پلی تکنیک مادرید، دانشگاه خودمختار بارسلونا، دانشگاه کمپلوتنسه مادرید، دانشگاه واﻟﻨﺴﻴﺎ، دانشگاه آﻟﻴﻜﺎﻧﺘﻪ، دانشگاه گرانادا و دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا را به طور کامل به شما عزیزان معرفی کرده ایم. در این مقاله نیز نگاهی جامع به دانشگاه کارلوس سوم مادرید خواهیم داشت.

دانشگاه کارلوس سوم مادرید (Charles III University of Madrid) یا UC3M، یکی از برترین دانشگاه های دولتی اسپانیا برای تحصیل رشته های مهندسی است. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، به زبان های اسپانیایی، انگلیسی یا به صورت دو زبانه (اسپانیایی و انگلیسی) ارائه می دهد. دانشگاه کارلوس سوم مادرید با شرکت ها و سازمان های مختلفی قرارداد همکاری دارد و دانشجویان دانشگاه می توانند دوره های کارآموزی خود را در این شرکت ها انجام دهند. UC3M تنها با 35 سال سابقه فعالیت، توانست به یکی از برترین دانشگاه های بین المللی اسپانیا و جهان تبدیل شود. این دانشگاه در سال 2024 رتبه 319 جهان و رتبه 7 برترین دانشگاه اسپانیا در سیستم QS را کسب کرد. 

زمان مطالعه: 11 تا 13 دقیقه

دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا
دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا

دانشگاه کارلوس سوم مادرید در یک نگاه

  • سال تاسیس: 1989
  • 4 پردیس دانشگاهی
  • 4 کتابخانه با بیش از 500000 کتاب چاپی
  • تعداد دانشجویان: بیش از 24600 دانشجو
  • دانشجویان بین المللی: 20.3 درصد
  • نرخ اشتغال فارغ التحصیلان: 90.6 درصد
  • دانشجویان بورسیه شده: 20 درصد
  • نرخ پذیرش: 58 درصد
  • اساتید خارجی: 14 درصد

رتبه دانشگاه کارلوس سوم مادرید 2024

در سال 2024، سیستم QS دانشگاه کارلوس سوم مادرید را به عنوان 7امین دانشگاه برتر اسپانیا و 319 امین دانشگاه برتر جهان انتخاب کرد. سیستم THE و شانگهای نیز به ترتیب این دانشگاه را در رتبه 801-1000 و 1000-901 جهان قرار دادند. کسب چنین رتبه هایی برای دانشگاهی که تنها 35 سال از تاسیس آن گذشته یک دستاورد باورنکردنی و خارق العاده است. 

این دانشگاه در برخی از رشته هایی که ارائه می دهد توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و رتبه های جهانی زیر 400 کسب کند. کیفیت آموزش ، موفقیت فارغ التحصیلان و کیفیت مقالات بین المللی منتشر شده از مواردی هستند که روی رتبه بندی بر اساس رشته تاثیر مستقیم دارند. پس اگر هنوز رشته مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید، این دانشگاه مقصدی عالی برای تحصیل رشته های موجود در جدول زیر است.

رتبه جهانی دانشگاه در سال 2024 بر اساس رشته

سیستم QS سیستم Shanghai
اقتصاد رتبه 61 ریاضیات رتبه 151-200
حقوق رتبه 80 مهندسی مخابرات رتبه 151-200
حسابداری و امورمالی رتبه 86 اقتصاد رتبه 151-200
علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی رتبه 170 آمار رتبه 151-200
مهندسی برق و الکترونیک رتبه 200-151 مهندسی مکانیک رتبه 201-300
ریاضیات رتبه 200-151 علوم سیاسی رتبه 201-300
مهندسی مکانیک رتبه 250-201 ارتباطات رتبه 201-300
فیزیک و نجوم رتبه 400-351 مهندسی برق و الکترونیک رتبه 301-400
دانشگاه کارلوس سوم مادرید
دانشگاه کارلوس سوم مادرید

ساختار دانشگاه کارلوس سوم مادرید

در دانشگاه کارلوس سوم مادرید، سازماندهی، مدیریت و نظارت بر آموزش تمام رشته های تحصیلی، توسط 8 دانشکده انجام می شود. این دانشکده ها عبارت اند از: 

  • دانشکده علوم اجتماعی و حقوق؛
  • دانشکده مهندسی؛
  • دانشکده علوم انسانی؛
  • دانشکده علوم سلامت؛
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی؛
  • دانشکده دکتری؛
  • مدرسه بین المللی کارلوس سوم؛
  • موسسه آموزشی Guardia (مخصوص آموزش نیروهای گارد ملی).

پردیس های دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا

دانشگاه کارلوس سوم مادرید دارای 4 پردیس دانشگاهی است که با توجه به رشته انتخابی، دانشجویان در یک یا چند پردیس مشغول به تحصیل خواهند شد.

  • پردیس ختافه (Getafe)

این پردیس که در شهر ختافه، در جنوب مادرید قرار دارد و دو دانشکده در ان قرار دارد؛ دانشکده علوم اجتماعی و حقوق، و دانشکده علوم انسانی. تاسیسات مدرن این پردیس شامل دو کتابخانه، سایت های کامپیوتر در ساختمان های مختلف، استودیوهای ضبط، اتاق های برگزاری دادگاه، وای فای در سراسر محوطه دانشگاه و یک مرکز ورزشی با سالن های بسکتبال، تنیس، اسکواش، والیبال ساحلی، سونا و غیره می شود.

  • پردیس لگانس (Leganés)

پردیس لگانس، در شهری به همین اسم در بخش جنوبی مادرید قرار گرفته و دانشکده مهندسی دانشگاه را در خود دارد. تاسیسات مدرن این پردیس شامل کتابخانه، چندین سایت کامپیوتر، آزمایشگاه ها، وای فای سراسری و یک مرکز ورزشی با استخر سرپوشیده می شود. پردیس لگانس دارای یک سالن نمایش است که در طول سال در آن نمایش ها، اپرا و کنسرت های مختلف اجرا می شود.

  • پردیس (Colmenarejo)

این پردیس در شهر Colmenarejo، در شمال شرقی مادرید واقع شده و سه دانشکده علوم اجتماعی و حقوق، دانشکده علوم انسانی و دانشکده مهندسی در آن قرار دارند. تاسیسات مدرن این پردیس شامل یک کتابخانه، اتاق های کار، مطالعه و تحقیق است.

  • پردیس Madrid-Puerta de Toledo

پردیس Madrid-Puerta de Toledo در قلب شهر مادرید قرار گرفته و مرکز اصلی آموزش تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه UC3M است. در این مرکز فعالیت های علمی و فرهنگی عمومی دانشگاه نیز انجام می شود. در پردیس Madrid-Puerta de Toledo یک کتابخانه، اتاق های چند رسانه ای، سالن کنفرانس، فضاهای کاری مجهز به وای فای و سالن اجتماعات با مجموعه وسیعی از تجهیزات فنی وجود دارد.

تحصیل کارشناسی در دانشگاه کارلوس سوم مادرید

دانشگاه کارلوس سوم مادرید، از بهترین دانشگاه های مهندسی اسپانیا برای تحصیل رشته های گروه مهندسی، علوم اجتماعی و حقوق است. در این دانشگاه رشته های تحصیلی مختلف به زبان های اسپانیایی، انگلیسی یا به صورت دو زبانه ارائه می شوند. رشته های کارشناسی در این دانشگاه معمولا یک دوره 4 ساله هستند و دانشجویان باید 240 واحد درسی را پاس کنند. پذیرش دانشجویان جدید در مقطع کارشناسی، بر اساس ترکیب نتایج آزمون ورودی و سوابق تحصیلی متقاضیان انجام می شود. دانشجویان غیر اروپایی که قصد تحصیل در دانشگاه کارلوس سوم مادرید را دارند، برای اخذ پذیرش باید مراحل زیر را طی کنند.

  1. معادل سازی مدارک و شرکت در آزمون PCE که توسط UNEDasiss برگزار می شود.
  2. محاسبه امتیاز متقاضی برای کسب مجوز ثبت نام در دانشگاه (حداکثر 10 امتیاز) با توجه به نتایج آزمون (40%) و سوابق تحصیلی (60%).
  3. محاسبه نمره پذیرش متقاضیان (تا 14 امتیاز).
  4. تکمیل ثبت نام در صورت کسب امتیاز لازم برای تحصیل در رشته مورد نظر.

برای آشنایی کامل با آزمون ورودی در اسپانیا می توانید مقاله آزمون ورودی دانشگاه های اسپانیا را مطالعه کنید.

رشته های کارشناسی در دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا

در زیر لیست برخی از محبوب ترین رشته های تحصیلی ارائه شده در مقطع کارشناسی در دانشگاه کارلوس سوم مادرید را مشاهده می کنید. در جلوی هر رشته زبان آموزش دوره نیز آورده شده. 

گروه علوم اجتماعی و حقوق گروه مهندسی
کارشناسی مدیریت بازرگانی (اسپانیایی، انگلیسی)

کارشناسی اقتصاد (اسپانیایی، انگلیسی)

کارشناسی امور مالی و حسابداری (اسپانیایی، انگلیسی)

کارشناسی روزنامه نگاری (دو زبانه، اسپانیایی)

کارشناسی حقوق (اسپانیایی)

کارشناسی مدیریت و فناوری (انگلیسی)

کارشناسی مدیریت اطلاعات و محتوای دیجیتال (اسپانیایی)

کارشناسی فلسفه، سیاست و اقتصاد (دو زبانه)

کارشناسی علوم سیاسی (اسپانیایی)

کارشناسی جامعه شناسی (اسپانیایی)

کارشناسی آمار و تجارت (اسپانیایی)

مهندسی هوافضا (انگلیسی)

مهندسی ریاضیات کاربردی و محاسبات (انگلیسی)

مهندسی بیومدیکال (انگلیسی)

علوم و مهندسی کامپیوتر (دو زبانه، اسپانیایی)

علوم و مهندسی داده (انگلیسی)

مهندسی برق (دو زبانه، اسپانیایی)

مهندسی انرژی (انگلیسی)

الکترونیک صنعتی و مهندسی اتوماسیون (دو زبانه، اسپانیایی)

مهندسی فناوری های صنعتی (دو زبانه، اسپانیایی)

مهندسی صنایع (اسپانیایی)

مهندسی مکانیک (دو زبانه، اسپانیایی)

مهندسی رباتیک (انگلیسی)

مهندسی مخابرات (دو زبانه)

علاوه بر رشته های بالا، رشته های دیگری نیز به صورت دو مدرکه ارائه می شوند. برای مشاهده لیست کامل رشته های مقطع کارشناسی در دانشگاه کارلوس سوم مادرید، می توانید از این صفحه بازدید کنید.

محوطه دانشگاه کارلوس سوم مادرید
محوطه دانشگاه کارلوس سوم مادرید

تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه کارلوس سوم مادرید

رشته های کارشناسی ارشد در این دانشگاه در 5 شاخه حقوق، تجارت، اقتصاد، علوم انسانی و ارتباطات و مهندسی ارائه می شوند. آموزش در این مقطع نیز به زبان های اسپانیایی، انگلیسی یا به صورت دو زبانه (اسپانیایی – انگلیسی) انجام می شود. رشته های حقوق، اقتصاد، مدیریت، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و مهندسی هوافضا برخی از محبوب ترین رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه هستند.

لیست رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کارلوس سوم مادرید

معمولا در مقطع کارشناسی ارشد آزمون ورودی وجود ندارد و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و حرفه ای دانشجویان انجام می شود. در این مقطع هر رشته نیازمندی های مخصوص به خود را دارد. با ورود به صفحه هر رشته، می توانید لیست مدارک لازم برای ثبت نام را پیدا کنید.

تحصیل دکتری در دانشگاه کارلوس سوم مادرید

پذیرش دوره دکتری در اسپانیا معمولا به صورت یک قرارداد کاری – تحقیقاتی انجام می شود و دانشجویان این مقطع از حقوق و مزایا برخوردار هستند. ساختمان اصلی دانشکده دکتری در پردیس ختافه و دیگر ساختمان های زیر مجموعه این دانشکده در پردیس لگانس قرار دارند. پذیرش در مقطع دکتری نیازمند شرکت در مصاحبه و آزمون های خاصی است که با توجه به هر رشته متفاوت است. با رفتن به صفحه رشته های مقطع دکتری، می توانید تمام اطلاعات لازم در مورد الزامات پذیرش برای هر یک از رشته های دکتری را پیدا کنید.

دوره های دکتری با توجه به نوع پذیرش، قراردادهای مالی یا بورسیه های مخصوص به خود را دارند که معمولا تمام یا بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی دانشجو را پوشش می دهند. لیست کامل بورسیه های مقطع دکتری در دانشگاه کارلوس سوم مادرید را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

گرایش های مقطع دکتری در دانشگاه کارلوس سوم مادرید

رشته ها و گرایش های مقطع دکتری در دانشگاه کارلوس سوم مادرید، در 4 شاخه اصلی قرار می گیرند: شاخه مهندسی، حقوق، علوم اجتماعی و اقتصاد و علوم انسانی. برخی از گرایش های محبوب مقطع دکتری در این دانشگاه عبارت اند از:

  • علوم و فناوری زیست پزشکی
  • علوم و فناوری کامپیوتر
  • مهندسی هوا فضا
  • مهندسی برق، الکترونیک و اتوماسیون
  • مهندسی ریاضی
  • مهندسی مکانیک و سازمان های صنعتی
  • مکانیک سیالات 
  • فیزیک پلاسما و همجوشی هسته ای
  • آمار برای علوم داده
  • مهندسی پردازش سیگنال و ارتباطات
  • حقوق
  • مطالعات پیشرفته در زمینه حقوق بشر

مدارک زبان لازم برای تحصیل در دانشگاه کارلوس سوم مادرید

ارائه مدرک زبان یکی از الزامات اصلی اخذ پذیرش در دانشگاه کارلوس سوم مادرید است. برای رشته هایی که به زبان اسپانیایی آموزش داده می شوند، مدرک زبان DELE با حداقل سطح B2 قابل قبول است. برای رشته هایی که به زبان انگلیسی آموزش داده می شوند نیز هر یک از مدارک زبان زیر قابل قبول است: 

  • تافل: با نمره 72 تا 94
  • آیلتس: با نمره 5.5 تا 6.5
  • مدرک کمبریج ESOL: گواهی زبان انگلیسی (FCE)
  • مدرک زبان Linguaskill: با نمره 160 – 179
  • مدرک زبان Aptis: سطح B2

در رشته هایی که به صورت دو زبانه (انگلیسی – اسپانیایی) آموزش داده می شوند متقاضی باید هر دو مدرک زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه دهد.

هزینه تحصیل در دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا

شهریه رشته های کارشناسی

در دانشگاه کارلوس سوم مادرید شهریه دانشجویان غیر اروپایی مقطع کارشناسی برای هر واحد 113.71 یورو و برای دانشجویان اروپایی 16.92 یورو است. با احتساب 60 واحد درسی برای یک سال تحصیلی، شهریه دانشجویان غیر اروپایی 6822 یورو در سال خواهد بود. 

شهریه رشته های کارشناسی ارشد

در مقطع کارشناسی ارشد شهریه رشته های تحصیلی مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما میانگین شهریه هر واحد در این مقطع می تواند بین 45 تا 150 یورو باشد. از طرفی طول تحصیل برخی رشته ها یک سال و برخی از رشته ها دو سال است. برای اطلاع از شهریه هر رشته باید به صفحه مخصوص آن رشته در وب سایت دانشگاه مراجعه کنید.

شهریه رشته های دکتری در دانشگاه کارلوس سوم مادرید

همانطور که گفتیم رشته های دکتری به صورت یک قرارداد کاری – تحقیقاتی هستند و معمولا شهریه ای برای دانشجویان این دوره وجود ندارد. هزینه هایی که در پایین آمده نیز در واقع هزینه های حق ترم و امور اداری هستند. برخی از هزینه های تحصیل دوره دکتری در دانشگاه کارلوس سوم مادرید در زیر برای شما آورده شده است.

هزینه های تحصیلی

  • هزینه حق ترم اول: در صورت ثبت نام در نیمه اول سال: 390 یورو؛
  • هزینه حق ترم اول: در صورت ثبت نام در نیمه دوم سال: 234 یورو؛
  • هزینه حق ترم: از ترم دو به بعد: 390 یورو؛
  • شهریه دروس پیش نیاز (در صورت نیاز): همان شهریه دروس دوره ارشد است که می تواند بین 45 تا 150 یورو برای هر واحد درسی باشد؛
  • هزینه دفاع از پایان نامه: 143.15 یورو؛
  • هزینه صدور مدرک دکتری: 229.86 یورو.
  • هزینه بررسی سوابق تحصیلی (فقط برای سال اول): 27.54 یورو؛
  • انتقال سوابق تحصیلی: 27.54 یورو؛

ددلاین های ثبت نام در دانشگاه کارلوس سوم مادرید 2025-2024

ددلاین ثبت نام رشته های کارشناسی برای سال تحصیلی 2024-2025 بین 24 اکتبر 2023 تا 18 آپریل 2024 بود. 

ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد نیز در سه نوبت در سال انجام می شود که ددلاین های آن برای سال تحصیلی 2025-2024 به صورت زیر بود:

  • ثبت نام اول: 1 دسامبر 2023 تا 31 ژانویه 2024
  • ثبت نام دوم: 1 فوریه 2024 تا 31 مارس 2024
  • ثبت نام سوم: 1 آپریل 2024 تا 31 می 2024

پذیرش محققین و دانشجویان رشته های تحقیقاتی نیز از ابتدای ژوئن 2024 شروع می شود و در 10 سپتامبر 2024 تمام می شود. برای رشته هایی که ظرفیت آن ها تکمیل نشده باشد ددلاین ثبت نام تا قبل از شروع ترم جدید باز می ماند.

تقویم آموزشی دانشگاه کارلوس سوم مادرید برای سال 2024-2025

تقویم آموزشی مقطع کارشناسی

  • ترم یک
    • شروع کلاس ها: 9 سپتامبر
    • پایان کلاس ها: 13 دسامبر
    • آزمون های ترم اول: 8 تا 23 ژانویه
  • ترم دو
    • شروع کلاس ها: 27 ژانویه
    • پایان کلاس ها: 13 می
    • آزمون های ترم دوم: 15 می یا 3 ژوئن
  • آزمون جبرانی ترم دوم: 16 ژوئن تا 1 جولای

تقویم آموزشی مقطع کارشناسی ارشد

  • ترم یک
    • شروع کلاس ها: 9 سپتامبر
    • پایان کلاس ها: 20 دسامبر
    • آزمون ترم اول: 9 تا 22 ژانویه
  • ترم دو
    • شروع کلاس ها: 27 ژانویه
    • پایان کلاس ها: 9 می
    • آزمون ترم دوم: 19 تا 29 می

 

خوابگاه های دانشگاه کارلوس سوم مادرید اسپانیا 

دانشگاه کارلوس سوم مادرید دارای 4 خوابگاه است که جمعا ظرفیتی بیش از 1000 نفر دارند. تمام خوابگاه های دانشگاه مجهز به امکانات رفاهی، ورزشی و آموزشی مدرن هستند. خوابگاه Fernando de los Ríos و Gregorio Peces Barba در شهر ختافه قرار دارند و خوابگاه Fernando Abril Martorell در شهر لگانس. جدید ترین خوابگاه دانشگاه نیز Gregorio Peces Barba Residence Hall است که ظرفیت پذیرش 382 دانشجو را دارد. ظرفیت این خوابگاه بین 308 اتاق یک نفره، 62 اتاق یک نفره دارای آشپزخانه و سرویس بهداشتی مشترک و 12 آپارتمان تقسیم می شود. علاوه بر خوابگاه های دانشگاه، مراکز دیگری نیز وجود دارد که دانشگاه برای اسکان دانشجویان خود با آن ها قرارداد دارد و دانشجویان می توانند از این مراکز نیز استفاده کنند.

هزینه اسکان در خوابگاه های دانشگاه کارلوس سوم مادرید به صورت زیر است:

  • 699 یورو برای اتاق یک نفره.
  • 609 یورو برای اتاق های دو تخته.
  • 780 یورو برای آپارتمان.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه کارلوس سوم مادرید

دانشگاه کارلوس سوم مادرید به منظور حمایت از دانشجویان خود، بورسیه های مختلفی را ارائه می دهد. در زیر لیست کامل بورسیه های این دانشگاه آورده شده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر بورسیه، کافی است روی آن کلیک کنید.

سوالات متداول

آیا دانشگاه کارلوس سوم مادرید آزمون ورودی دارد؟

بله. در مقطع کارشناسی دانشجویان باید برای اخذ پذیرش در آزمون ورودی سلکتیویداد شرکت کنند.

آیا پس از تحصیل در این دانشگاه می توانم در اسپانیا بمانم؟

بله. دانشجویان بین المللی می توانند پس از پایان تحصیلات، ویزای دو ساله جست و جوی کار را کسب کنند و به مدت دو سال در اسپانیا بمانند.

آیا دانشگاه کارلوس سوم مادرید بورسیه تحصیلی دارد؟

بله. این دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی بورسیه های تحصیلی مختلفی را ارائه می دهد.

شهریه دانشگاه کارلوس سوم مادرید چقدر است؟

شهریه رشته های کارشناسی برای دانشجویان غیر اروپایی 6822 یورو در سال است.

سخن آخر

دانشگاه کارلوس سوم مادرید، یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا است که امکانات و مزایای زیادی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. اگر به تحصیل رشته های مهندسی یا علوم اجتماعی علاقه دارید، این دانشگاه یک انتخاب عالی است. علاوه بر این، دانشگاه کارلوس سوم بورسیه های تحصیلی مختلفی را برای دانشجویان فراهم کرده که می توانند هزینه های تحصیل در اسپانیا و هزینه های زندگی در اسپانیا را کاهش دهند. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اسپانیا، کافی است با کارشناسان متخصص ما در موسسه فرداد دانش پاسارگاد تماس برقرار کنید. دفتر مرکزی موسسه در تهران قرار دارد که به صورت حضوری و مجازی میزبان شما متقاضیان عزیز هستیم. اگر در زمینه تحصیل در اسپانیا و اخذ پذیرش از دانشگاه کارلوس سوم مادرید سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهند.

منبع: uc3m.es

 

Top headers

 Carlos III University of Madrid, Spain

 Carlos III University of Madrid Ranking 2024

 Undergraduate Studies at Carlos III University of Madrid

 Graduate Studies at Carlos III University of Madrid

 Language Requirements for Studying at Carlos III University of Madrid

 Tuition Fees at Carlos III University of Madrid, Spain

 Application Deadlines at Carlos III University of Madrid 2024-2025

 Dormitories at Carlos III University of Madrid, Spain

 Scholarships at Carlos III University of Madrid

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهیدx
پیمایش به بالا